Leuke vakantie in september

29-05-2011 11:53 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik wil begin september met mijn vriend op vakantie, maar hebben nog niet echt een idee waar we heen willen. We hebben naar thailand gekeken, maar laat daar nou net het regenseizoen op zijn hoogtepunt zijn.

We hebben 2,5 - 3 weken de tijd en het budget ligt rond de 1500 euro p.p. Het liefst een zon, zee, strand vakantie, maar ook met veel bezienswaardigheden en niet al te toeristisch.

Hebben jullie leuke ideeen?
Thailand en niet al te toeristisch?
malta is leuk! je hebt alleen niet overal strand, dat moet je dan even uitzoeken
Sardinie.
Bali kan in september nog qua klimaat volgens mij.

Voor Thailand kun je beter wachten tot november.
In thailand heb je vast ook plekken waar het wat rustiger is en niet over de toeristen struikelt op het strand ;)

Malta ben ik al een keer geweest, heel mooi eiland idd!

sardinie is een hele goede, ik zal eens gaan googlen.
Ow bali ook al zo mooi, maar dan is 1500 euro denk ik net iets te weinig of niet?
Griekenland, mooie cultuur, leuke mensen, mooie stranden. September kan nog net qua seizoen denk ik. Is het er ook niet zo toeristisch meer en er zijn nog genoeg weinig toeristische eilanden zoals Alonissos bijvoorbeeld.
Sardinië, ben ik vorig jaar eind septembner, begin oktober geweest. Prima weer voor strand en leuke uitstapjes. Echt een aanrader.
Het regenen in Thailand valt reuze mee hoor.

Ik ben er in 2 keer in oktober, 1 keer in september en 1 keer in mei geweest.

In sept. valt er af en toe een bui, maar de temperaturen blijven hoog, en de buien duren niet lang.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
@tickel

wat ben je er vaak geweest! Heb je aanraders?

Misschien dat we in januari volgend jaar dan naar thailand gaan (vriend ziet de regen niet zitten, terwijl het volgens mij wel lekker verfrissend is)

Zal vanavond sardinie eens voorleggen!
Marokko, Egypte, Jordanie of Israel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven