leukste land in azie?
donderdag 1 juli 2010 om 16:26
donderdag 1 juli 2010 om 16:28
Exact hetzelfde topic maar onder andere login? http://forum.viva.nl/forum/list_message/5734751
donderdag 1 juli 2010 om 16:36
Ik heb zelf een half jaar door Zuid-Oost Azië gereisd en van de landen die ik gezien heb, vind ik Thailand -en dan met name de minder toeristische plekken- denk ik het mooiste en hier vind je ook alles wat je opnoemt. Maleisië is ook prachtig, Cambodja is met name erg interessant en nog minder toeristisch.
Alle landen zijn erg goed te bereizen voor een vrouw alleen, zeker als je in toeristische gebieden blijft. Wel moet je natuurlijk oppassen, maar waar dan ook in de wereld moet je je gezond verstand gebruiken. En weet ook; hoe meer bloot je laat zien (en je laat al veel bloot zien wanneer je een spaghetti topje aantrekt), hoe meer aandacht je van mannen trekt. Persoonlijk voelde ik mij het minst veilig in Vietnam en deze momenten waren op 1 hand te tellen.
Alle landen zijn erg goed te bereizen voor een vrouw alleen, zeker als je in toeristische gebieden blijft. Wel moet je natuurlijk oppassen, maar waar dan ook in de wereld moet je je gezond verstand gebruiken. En weet ook; hoe meer bloot je laat zien (en je laat al veel bloot zien wanneer je een spaghetti topje aantrekt), hoe meer aandacht je van mannen trekt. Persoonlijk voelde ik mij het minst veilig in Vietnam en deze momenten waren op 1 hand te tellen.
donderdag 1 juli 2010 om 16:55
donderdag 1 juli 2010 om 17:26
Japan staat bekend als het meest veilige land, ik ben er 3 weken geweest , het is er adembenemend, de cultuur is zo divers, van tempels met aapjes, vulkanen, heetwater bronnen , tropische oerwouden, kersenbloesem bossen tot drukke straten met gekke mensen en kleurrijke tieners met een heel apart gevoel voor mode, geweldig eten en hele lieve beleefde mensen, als ik ooit nog eens terug kon zou ik het doen....
donderdag 1 juli 2010 om 18:25
quote:lil_star schreef op 01 juli 2010 @ 17:26:
Japan staat bekend als het meest veilige land, ik ben er 3 weken geweest , het is er adembenemend, de cultuur is zo divers, van tempels met aapjes, vulkanen, heetwater bronnen , tropische oerwouden, kersenbloesem bossen tot drukke straten met gekke mensen en kleurrijke tieners met een heel apart gevoel voor mode, geweldig eten en hele lieve beleefde mensen, als ik ooit nog eens terug kon zou ik het doen....Helemaal mee eens! Ben in april voor de tweede keer geweest en heb weer genoten! In Japan heb je trouwens ook zgn. capsule hotels die ideaal zijn voor vrouwen die alleen reizen. Zie bijvoorbeeld voor Kyoto: Nine hours
Japan staat bekend als het meest veilige land, ik ben er 3 weken geweest , het is er adembenemend, de cultuur is zo divers, van tempels met aapjes, vulkanen, heetwater bronnen , tropische oerwouden, kersenbloesem bossen tot drukke straten met gekke mensen en kleurrijke tieners met een heel apart gevoel voor mode, geweldig eten en hele lieve beleefde mensen, als ik ooit nog eens terug kon zou ik het doen....Helemaal mee eens! Ben in april voor de tweede keer geweest en heb weer genoten! In Japan heb je trouwens ook zgn. capsule hotels die ideaal zijn voor vrouwen die alleen reizen. Zie bijvoorbeeld voor Kyoto: Nine hours
donderdag 1 juli 2010 om 18:54
Ik vond Laos het mooiste land: heel groen, vriendelijke mensen, prachtige tempels en op veel plaatsen nog niet ontdekt door de massa.quote:baluga schreef op 01 juli 2010 @ 18:25: In Japan heb je trouwens ook zgn. capsule hotels die ideaal zijn voor vrouwen die alleen reizen. Zie bijvoorbeeld voor Kyoto: Nine hoursNet een slaapfabriek