Lombok (met kind)

06-04-2014 17:16 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vakantie aan het plannen.

Vorig jaar Bali geweest en wil dit jaar weer.

Maar hoorde dat Lombok mooier zou zijn ivm minder toerisme. Wel dat het op gang begint te komen. Kind van 2 jaar gaat mee. Vorig jaar ging ze ook mee maar toen kon ze nog niet lopen. Was erg leuk en mooi op Bali maar sommige plekke vonden wij te druk.

Wie wil of kan ervaringen delen over reizen naar Lombok?

Annabel
Ik kan je niet echt veel info geven, heb een week in Senggigi gezeten en vond het daar echt zo irritant toeristisch dat dat iig geen aanrader is. Wij waren toen lui en hebben niet heel veel ondernomen. Wel met de scooter eropuit geweest, vond het wel mooi maar niet echt onder de indruk. Maar ik hoor goeie verhalen over het zuiden, dus mss is dat wat? Ik ben daar helaas niet geweest. En de sfeer is totaal anders dan op Bali omdat het een moslimeiland is.
We zijn er 5 jaar terug een week geweest.

We zaten in Sengigi en van daaruit tripjes gemaakt naar oa een kledingweverij en een pottenbakkersdorp.

Zuiden schijnt mooi te zijn qua strand, en in het noorden heb je de gili eilanden. Erg mooi!! Maar wel toeristisch. Vond Lombok erg mooi, maar..... 5 jaar terug ieg (weet niet of het nog zo is) was daar wel malaria.

Zou daar zelf dus niet heen gaan met een kind van 2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven