Lowbudget accommodatie Biarritz

22-04-2012 11:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg in juni of juli 5 dagen tot max. week naar Biarritz te gaan low budget. Ik zoek een slaapplek: kamer, studio, tuinhuis, klein appartement, blokhut, caravan of tent wel privé (dus geen slaapzaal, kleine eigen plek) voor één persoon. In de buurt van het centrum/strand of net daar buiten. Het mag best basic zijn.

Ik heb al diverse hotel sites bezocht en ook wimdu bekeken. Het is lastig om iets te vinden voor 1 persoon tot max. 50 euro per nacht. Heb ook een surf hostel benaderd, maar rekenen 66 euro per nacht, zelfs een hotel is goedkoper.

Ik kan mijn vlucht aanpassen aan de beschikbaarheid van de accommodatie

Nuttige tips zijn welkom.

Thnx & Grtz Amber
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Camperen, campings in overvloed daar!
Hi Leentje,

Bedankt voor de tip.

Welke campings zou ik via internet kunnen benaderen?

Kom vooral veel huisjes/tenten/caravans voor groepen/gezinnen tegen.

Grtz, Amber
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Oh dat weet ik niet meer, is heel wat jaartjes geleden. Hadden toen campings gezocht via zo'n anwb camping gids. Staat ook wel bij of het meer gericht is op gezinnen, klein, aan zee in stad etc. K zal ook eens googlen of ik er iets van herken/herinner.

Moet je echt in Biarritz zelf zijn, of mag omliggende dorpen ook?
Camping Silvamar?

Camping Biarritz, die bedoelde ik, maar was wel een soort van feest camping. Misschien niet wat je zoekt.

Ook een keer in Mimizan geweest, was heel leuk, veel jongeren en weinig gezinnen geloof ik.
Hi leentjuh, bedankt voor de tip, zal e.a. uitzoeken. Groet, Amber
Ik ken een leuke, kleine camping die plm 20km verderop is;

Camping Col d'ibardin, dat ligt in Urrugne, bij St. Jean de Luz.

Wel een paar km rijden, maar echte aanrader!!! Eigenaar Michel spreekt een beetje NL, zijn zoon studeert hier in NL.
Ranjaa thk u! Ik zal e.a. nog eens bezien. Ik rijd zelf geen auto, dat maakt het wat lastiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven