Luxe romantisch hotel in Praag

16-08-2011 20:28 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
In oktober gaan mijn man (blijft leuk om dat te zeggen, pas anderhalve maand getrouwd ) en ik een lang weekend naar Praag. We zoeken een leuk romantisch luxe hotel(letje). Iemand een idee?

Ben benieuwd naar de tips die jullie hebben!
Wat heerlijk, Praag is zo mooi!

Ik ben zelf een echte Jugendstil-fan en daar kun je je hart ophalen, want het stikt er van de mooie panden.

Mijn aanrader is dan ook het Hotel Central.

Ohh jaloers, ik wil ook.

Maar goed daar heb je niets aan.

Evengoed een hele fijne vakantie gewenst.
Kijk eens op I escape, enne gefeliciteerd

I escape....Praag.
Ik ben met mijn man vorig jaar hier naartoe geweest. Een klein knus hotelletje met echt schitterende plafonds in de kamer.

romantisch hotelletje praag
Ben nooit in Praag geweest, dus effe off-topic:

Hey, wat leuk dat jullie getrouwd zijn!! Gefeliciteerd!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
@ zinook, daar heb ik over gelezen. Ziet er idd mooi uit. Echt een aanrader dus? Heb alleen gelezen dat de koffie sochtends niet echt lekker is...
@evy, thanks!
Ik drink 's ochtends thee en mijn man sap, dus kan helaas niets zinnigs zeggen over de koffie daar..m

aar iets verder zit een Starbucks met heerlijke koffie.
Wij zaten in het Corinthia hotel. Ligt in een buitenwijk, je bent binnen no time in het cebtrum. Kingsize bedden (hoera!), goede service en klantvriendelijkheid ennn goede roomservice. Supergoed eten voor een normale prijs. Als wij geweten hadden dat t zo goed was hadden we hier elke avond in t restaurant gegeten.

Het hotel zelf is erg mopi en je hebt een prachtig uitzicht op de stad by night. Echt een aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven