luxe uit eten en slapen (2 sterren_

26-05-2025 10:43 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allemaal,
Ik ben op zoek naar een heel luxe restaurant (2sterren), waar je ook fijn kan overnachten. Wie heeft een mooie tip op bais van eigen ervaring?
De kromme dissel op de Veluwe. Kun je ook overnachten, echt weer een heel eigen sfeer. Niet hip en modern maar je waant je in een oud jachthuis (wat het waarschijnlijk ook is)
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Taskmaster schreef:
26-05-2025 14:22
De Nieuwe Winkel heeft ook twee sterren.

Geen eigen hotel, maar genoeg leuke hotels in Nijmegen.

Je moet er wel van houden dat alles plantaardig is.
Die wilde ik ook tippen. Geweldig en enorm verrassend. En in Nijmegen op loopafstand natuurlijk genoeg overnachtingsmogelijkheden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Juniper_ schreef:
26-05-2025 21:49
De kromme dissel op de Veluwe. Kun je ook overnachten, echt weer een heel eigen sfeer. Niet hip en modern maar je waant je in een oud jachthuis (wat het waarschijnlijk ook is)
Het eten is heerlijk bij De kromme Dissel (tenzij je vegetarisch wil eten, dan krijg je weinig verrassends). Het hotel is inmiddels afgeschaald tot een Fletcher hotel en staat in geen verhouding tot het restaurant (echt een low budgethotel met een sauna die stinkt en ontbijtbuffet waar Sligro-kaas het meest exclusieve aanbod was). Persoonlijk zou ik dan liever kiezen voor De Bloemenbeek in De Lutte, maar die heeft 1 ster.
noorderlicht76 schreef:
26-05-2025 11:53
dank! Nonnetje zat ik ook aan te denken, alleen als overnachting hadden ze op de site vd valk en best western als overnachting, vond ik wat minder
Op loopafstand (3 minuten) zit B&B de Keizerin. Topplek met heerlijk ontbijt.
Pasgeleden naar nonnetje geweest, echt heel fantastisch, met verschillende hotels vlakbij.
We hebben na het eten nog heel romantisch in het maanlicht aan het water gezeten :heart:
heel fijn al die tips, we worden nog druk!
noorderlicht76 schreef:
27-05-2025 09:26
heel fijn al die tips, we worden nog druk!
ach, wij bieden ons wel aan om op jouw kosten een van de locaties te bezoeken en te beoordelen...:-)
grenada schreef:
27-05-2025 10:11
ach, wij bieden ons wel aan om op jouw kosten een van de locaties te bezoeken en te beoordelen...:-)
haha, ik zie de rijen gegadigden al ontstaan ;)
maar wij doen zoiets het beste! waar zou je ons het liefste als eerste heen sturen?

:-)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven