Madrid
zaterdag 11 februari 2012 om 20:31
Hooooi people,
Ik ga in maart alleen een paar dagen naar Madrid.
Iemand ideetjes voor leuke, niet toeristische, maar zeer fotogenieke plaatsen in deze stad?
Of anders leuke shop tips: kleine boetiekjes, 2ehands zaakjes enz?
Of leuke, niet te dure plaatsen om te eten/slapen?
Andere tips zijn ook welkom
Dank alvast
Ik ga in maart alleen een paar dagen naar Madrid.
Iemand ideetjes voor leuke, niet toeristische, maar zeer fotogenieke plaatsen in deze stad?
Of anders leuke shop tips: kleine boetiekjes, 2ehands zaakjes enz?
Of leuke, niet te dure plaatsen om te eten/slapen?
Andere tips zijn ook welkom
Dank alvast
zaterdag 11 februari 2012 om 21:50
zaterdag 11 februari 2012 om 21:52
Ook op toeristische plekken is Madrid prachtig
Prado is een klassieker en een must.
Ik heb mijn dagen in Madrid wel een beetje versleten in een park (ik was er samen met mijn vriendin die er studeerde en we hebben extreem veel bijgekletst en `s avonds extreem veel gedronken dus overdag....) Ik heb het even opgezocht, Parque del Retiro (ik was het weer vergeten ) en `s avonds gingen we gewoon op zoek naar wat kleinere eettentjes, dat was eigenlijk altijd wel geslaagd.
Je hebt hier niet zoveel aan ben ik bang, maar ik wens je alvast heel veel plezier!
Prado is een klassieker en een must.
Ik heb mijn dagen in Madrid wel een beetje versleten in een park (ik was er samen met mijn vriendin die er studeerde en we hebben extreem veel bijgekletst en `s avonds extreem veel gedronken dus overdag....) Ik heb het even opgezocht, Parque del Retiro (ik was het weer vergeten ) en `s avonds gingen we gewoon op zoek naar wat kleinere eettentjes, dat was eigenlijk altijd wel geslaagd.
Je hebt hier niet zoveel aan ben ik bang, maar ik wens je alvast heel veel plezier!
zaterdag 11 februari 2012 om 21:56
Afgelopen jaar heb ik ook een bezoek gebracht aan Madrid. Ik ben toen ook alleen gegaan. Ik vind het een heerlijke stad, genoeg te zien en om van te genieten. Ik heb vooral erg veel gelopen, zo kom je allemaal leuke straatjes en wijkjes tegen. Het ligt ook allemaal lekker centraal, dus goed te lopen. Neemt niet weg dat het metronetwerk ontzettend goed is, je kan met de metro echt overal goed komen.
De enige nare ervaring die ik heb gehad, was op het pad van de metro richting de dierentuin. Er is daar in de bosjes een homo ontmoetingsplek en ik heb daar dingen gezien die ik niet had willen zien. En dat terwijl ik gewoon alleen maar op dat pad liep, waar ook gezinnen met kleine kinderen over lopen.
De enige nare ervaring die ik heb gehad, was op het pad van de metro richting de dierentuin. Er is daar in de bosjes een homo ontmoetingsplek en ik heb daar dingen gezien die ik niet had willen zien. En dat terwijl ik gewoon alleen maar op dat pad liep, waar ook gezinnen met kleine kinderen over lopen.