meld hier supergoedkope tickets
zondag 20 juli 2008 om 14:23
Er bestaan nog steeds supergoedkope tickets, maar zie ze maar eens te vinden. Daarom mijn idee om dit topic te openen. Loop je tegen een koopje aan, laat het dan hier weten zodat anderen er ook van kunnen profiteren. Dit voorjaar vond ik een 0 euro ticket naar Milaan - tegen de tijd dat ik bedacht deze info te delen was de aanbieding al voorbij (en zat ik in Italie haha).
Daarom nu in de herkansing:
ik heb gisteren een retourticket gekocht naar Tokio voor slechts 699 euro incl alle toeslagen (v.a. Amsterdam, directe vlucht). Bij Japan Airlines te boeken in dec, jan en feb. Dus als je altijd al eens naar Japan wilde is dit een buitenkansje.
Daarom nu in de herkansing:
ik heb gisteren een retourticket gekocht naar Tokio voor slechts 699 euro incl alle toeslagen (v.a. Amsterdam, directe vlucht). Bij Japan Airlines te boeken in dec, jan en feb. Dus als je altijd al eens naar Japan wilde is dit een buitenkansje.
.
zondag 20 juli 2008 om 14:29
quote:himalaya schreef op 20 juli 2008 @ 14:27:
Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Ryanair, zij hebben regelmatig aanbiedingen voor heel erg weinig.
Zo gaat een vriendin van mij voor 1 cent (inclusief tax!) in oktober naar Stockholm.Dit is idd een goeie tip. Inschrijven voor nieuwsbrieven zodat je tijdig weet wat en wanneer je voordelig kunt kopen. Ryanair is trouwens een prima lowbudgetmij.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Ryanair, zij hebben regelmatig aanbiedingen voor heel erg weinig.
Zo gaat een vriendin van mij voor 1 cent (inclusief tax!) in oktober naar Stockholm.Dit is idd een goeie tip. Inschrijven voor nieuwsbrieven zodat je tijdig weet wat en wanneer je voordelig kunt kopen. Ryanair is trouwens een prima lowbudgetmij.
zondag 20 juli 2008 om 14:41
Als je naar Spanje wil (Valencia, Barcelona, Malaga, Sevilla), dan is het de moeite lid te worden van de nieuwsbrief van www.vueling.com Zij hebben vaak leuke acties. Een topic als dit bestaat ook op spanjeforum.nl en dan specifiek op spaanse vluchten natuurlijk.
Ik vind ook sky europe erg goedkoop als je richting Praag of Wenen wilt.
Ik vind ook sky europe erg goedkoop als je richting Praag of Wenen wilt.
zondag 20 juli 2008 om 15:11
zondag 20 juli 2008 om 15:33
quote:sarinadanae schreef op 20 juli 2008 @ 15:11:
Maar Ryan Air vliegt toch alleen uit Engeland? Dus dan moet je ook nog een retourtje Engeland erbij kopen, of zit ik fout?
Ze vliegen vanaf Maastricht, Eindhoven en bijvoorbeeld Brussel. Misschien niet handig voor iemand die in de kop van Noord Holland woont, maar vaak is het voor mensen net zo ver rijden naar Amsterdan als naar Eindhoven ofzo.
Maar Ryan Air vliegt toch alleen uit Engeland? Dus dan moet je ook nog een retourtje Engeland erbij kopen, of zit ik fout?
Ze vliegen vanaf Maastricht, Eindhoven en bijvoorbeeld Brussel. Misschien niet handig voor iemand die in de kop van Noord Holland woont, maar vaak is het voor mensen net zo ver rijden naar Amsterdan als naar Eindhoven ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 20 juli 2008 om 15:35
check ryanair. Ons gezin, 5 betalende pers. vloog vanaf Bremen naar Treviso (vlakbij venetie) voor 350 euro incl. koffers tax en alles.....
Vanuit Dusseldorf en Bremen, Brussel of Eindhoven kun je echt heel goedkoop.
Wij vliegen zo'n 2 x per jaar met ryanair, echt super, geen lange wachttijden, snel je koffer weer .
Oja, vul als je gaat boeken wel de naam in die op het paspoort staat!!!!
Vanuit Dusseldorf en Bremen, Brussel of Eindhoven kun je echt heel goedkoop.
Wij vliegen zo'n 2 x per jaar met ryanair, echt super, geen lange wachttijden, snel je koffer weer .
Oja, vul als je gaat boeken wel de naam in die op het paspoort staat!!!!
zondag 20 juli 2008 om 16:00
quote:Sunshine_S schreef op 20 juli 2008 @ 15:29:
Misschien is het dan ook een idee op sites te vermelden waar je leuke goedkope hotels kunt boeken? met alleen vliegen kom je er 9 van de 10 keer niet
Hotels vind ik minder interessant. Ik kan altijd wel wat betaalbaars vinden via expedia, bookings, otels.com of wat dan ook. Die prijzen fluctueren ook veel minder, ik heb nog nooit een hotel voor 0 euro gevonden.
Ga me wel inschrijven voor alle genoemde nieuwsbrieven.
Ryanair is idd erg goedkoop maar ik woon wel in de kop van NH dus voor mij minder handig. Easyjet is de laatste tijd helaas niet meer zo heél goedkoop valt me op. Die van de TGV voor 50 euro is trouwens ook een goeie.
Regionaal vliegen is ook niet altijd fijn, ik ben wel eens van Groningen vertrokken naar de Canarische, maakten we eerst een tussenstop in Rotterdam !! (waarbij we allemaal het vliegtuig uitmoesten). Ben je uren verder en niks opgeschoten.
De tip van 400 euro NY is erg aanlokkelijk
Misschien is het dan ook een idee op sites te vermelden waar je leuke goedkope hotels kunt boeken? met alleen vliegen kom je er 9 van de 10 keer niet
Hotels vind ik minder interessant. Ik kan altijd wel wat betaalbaars vinden via expedia, bookings, otels.com of wat dan ook. Die prijzen fluctueren ook veel minder, ik heb nog nooit een hotel voor 0 euro gevonden.
Ga me wel inschrijven voor alle genoemde nieuwsbrieven.
Ryanair is idd erg goedkoop maar ik woon wel in de kop van NH dus voor mij minder handig. Easyjet is de laatste tijd helaas niet meer zo heél goedkoop valt me op. Die van de TGV voor 50 euro is trouwens ook een goeie.
Regionaal vliegen is ook niet altijd fijn, ik ben wel eens van Groningen vertrokken naar de Canarische, maakten we eerst een tussenstop in Rotterdam !! (waarbij we allemaal het vliegtuig uitmoesten). Ben je uren verder en niks opgeschoten.
De tip van 400 euro NY is erg aanlokkelijk
.
zondag 20 juli 2008 om 16:52
Ik vlieg vaak met Ryanair vanaf Dusseldorf-Weeze (net over de grens bij Nijmegen). Als je oplet kun je erg goedkoop vliegen. Vanaf september a.s geven ze bijv. 40 euro korting op alle enkele tickets, scheelt dus enorm veel geld. Ik Kan voor 60 euro retour all incl.dan naar Malaga vliegen en voor 100 euro retour incl. naar Marrakech. Geen geld toch?
Nu ga ik eerst volgende week naar Barcelona voor 250 retour, met Ryanait: op zich een prima deal, gezien het hoogseizoen.
Nu ga ik eerst volgende week naar Barcelona voor 250 retour, met Ryanait: op zich een prima deal, gezien het hoogseizoen.
dinsdag 22 juli 2008 om 20:47
Oke, vandaar dat ik in de war was... ik woon in Noord Holland, Maastricht en Eindhoven (of laat staan Brussel) zijn dus allesbehalve dichtbij. Twee treinretourtjes naar Eindhoven komt bijv op een ruime 60 euro neer. Tel daarbij de hoeveelheid extra reistijd op (Schiphol is 15 min van hier) en het loont voor mij dus jammer genoeg niet altijd.
Oh en D-reizen heeft nu prijzenslag. Er zitten duurdere aanbiedingen tussen, maar ook erg leuke. Vertrek in de zomervakantie, de meeste reizen zijn volgens mij 8 dagen.
Oh en D-reizen heeft nu prijzenslag. Er zitten duurdere aanbiedingen tussen, maar ook erg leuke. Vertrek in de zomervakantie, de meeste reizen zijn volgens mij 8 dagen.