Must see in Wenen

04-07-2013 15:09 26 berichten
Over een paar weken ga ik voor 5 dagen naar Wenen. Natuurlijk wil ik daar het kasteel ed van Sisi gaan bekijken, maar er zal nog veel meer te doen zijn in Wenen? Het Mozarthuis schijnt ook echt een aanrader te zijn, maar wat mag ik nou echt niet missen volgens jullie?

Ook zijn we nog op zoek naar een hotel. Liefst midden in het centrum met ontbijt erbij. Wie o wie heeft de gouden tip?

Bedankt alvast voor jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
het meeste in wel gezegd denk ik.

als je nog lekker wilt eten kan ik je volgend Restaurant in de buurt van de Naschmarkt aanraden: zur goldenen Glocke.

Ben er vorige week nog geweest en het was echt heel lekker en het is echt een verstopt restaurantje in een van de straten waar je als toerist mischien niet meteen komt.

De Wein & Co met dakterras vind ik ook erg relaxed als ik ga shoppen en om te zwemmen en relaxen inderdaad naar de alte of neue Donau gaan.

minder bekende Heuriger vindt je overigens in Stammersdorf.

een nieuw hip modern Hotel direct naast het Westbahnhof is 'Motel One'. Niet duur en je bent snel in het Centrum en te voet aan de Mariahilferstraße (winkelstraat), Spittelberg, Neubaugasse etc.

Een aangenaam niet te duur Hotel bij de Naschmarkt is bijvoorbeeld 'Hotel Ananas'.

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven