Nieuwjaar in Marokko

20-12-2016 18:10 14 berichten
Hoi allemaal,

Met nieuwjaar ben ik in Marokko op vakantie. Ik ben nu aan het plannen wat ik wanneer ga doen omdat ik maar een paar dagen ga, maar bedenk me nu dat im Nederland alles met nieuwjaarsdag natuurlijk gesloten is. Is dat in Marokko ook zo, of gaat het leven gewoon door? Ben vooral benieuwd naar mensen die in Marokko (Fez) zijn geweest met nieuwjaar. Ik heb namelijk zelf natuurlijk al uitgebreid gegoogeld en lees verschillende dingen.

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, ben ook benieuwd. Ik hoop dat er mensen hier zijn die je het kunnen vertellen. Leuk topic.
quote:augustusbloem schreef op 20 december 2016 @ 18:17:

Geen idee, ben ook benieuwd. Ik hoop dat er mensen hier zijn die je het kunnen vertellen. Leuk topic.Leuke, positieve reactie. Ik hoop dat er meer volgen. :-)
Niemand een idee?
Ik Ben een paar jaar geleden naar marokko gegaan,, om daar nieuwjaar te vieren in Marrakech.. Het was geweldig !! En Ja alles was de volgende dag open.. Veel plezier
Heel leuk! Ben twee keer in Marokko geweest, maar nog nooit in Fez en nog nooit tijdens Nieuwjaar! Ben benieuwd, geef je ons een update hoe het was? Veel plezier alvast!
quote:miriam1 schreef op 21 december 2016 @ 01:35:

Ik Ben een paar jaar geleden naar marokko gegaan,, om daar nieuwjaar te vieren in Marrakech.. Het was geweldig !! En Ja alles was de volgende dag open.. Veel plezierBedankt! Heb er heel veel zin in!
quote:zonnigschildpadje schreef op 21 december 2016 @ 09:50:

Heel leuk! Ben twee keer in Marokko geweest, maar nog nooit in Fez en nog nooit tijdens Nieuwjaar! Ben benieuwd, geef je ons een update hoe het was? Veel plezier alvast!Zal ik doen! Kijk er ontzettend naar uit. Bedankt!
Wat ik mij nog kan heugen is dat alles open is, oudjaar avond sloeg weinig op in m'kech. Zaten in ons riad met wat bubbels en nootjes
Ik woon in Marokko en alles is gewoon open hoor op nieuwjaarsdag. Veel plezier !!!
Fez is super, ik ben er geweest met een paar Marokkaanse vriendinnen die daar een huis hebben, ik heb daar o.a. een paar mooie leren tassen gekocht voor € 20
Bedankt dames! Nog een paar nachtjes slapen :-)
Oud en nieuw was hilarisch, want er was echt niks waaraan je kon merken dat het feest was. Leeft daar dus totaal niet. Dat maakte de vakantie voor ons niet minder. We hebben genoten van het lekkere weer en mooie land. Aanrader!
quote:bambi92 schreef op 08 januari 2017 @ 14:05:

Oud en nieuw was hilarisch, want er was echt niks waaraan je kon merken dat het feest was. Leeft daar dus totaal niet. Dat maakte de vakantie voor ons niet minder. We hebben genoten van het lekkere weer en mooie land. Aanrader!Haha o echt? Goed om te horen dat het alsnog geslaagd was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven