Outsiders Deel 2
donderdag 7 april 2011 om 16:05
Heej Maj! Ja lekker weertje he? Wel een fris windje hoor....maar ik ben een koukleum,vind het pas vanaf 30 lekker...echt!
Enne....ik ken dat met die brillen,gvvddrrrr elke keer een rib uit je lijf....[ik heb dus ook een gewone bril] Moet eigenlijk ook hoognodig nieuwe galzen,maar ja dan wil ik ook een nieuw montuur! Even uitstellen maar....
Hoe vindt je het zo, in NL? Lekker vertrouwd? Of vreemd? Wel fijn he om iedereen te zien..?! Geniet ervan!
Nichi, goed van je te horen. Begrijp ik goed dat je weer terug bent in je appartement,sorry misschien heb ik eroverheen gelezen.....Met plekje bedoel je je appartement of hotel?
En hoe is de situatie nu verder? Alles weer terug naar het 'gewone'voor zover dat kan, of is nog chaotisch?
Heidel,ook lekker aan het genieten?
VG druk in Duitsland.....gaan jullie nog meeten,Heidel en VG?
Phil....je bent ook stilletjes....alles OK?
nee nog geen spannende weekendplannen...
Ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor een MRI,dit keer met contrastvloeistof.....had alleen een muts die niet kan prikken, dus nu een blauwe arm....en doet zeer!
Dinsdag weer naar de neuroloog.....Ik ben het nu zat,en doe geen enkel onderzoek meer.....Ik leer wel leven met dat doffe gevoel, heb het nu al weken!
Fijne avond allemaal! X
Enne....ik ken dat met die brillen,gvvddrrrr elke keer een rib uit je lijf....[ik heb dus ook een gewone bril] Moet eigenlijk ook hoognodig nieuwe galzen,maar ja dan wil ik ook een nieuw montuur! Even uitstellen maar....
Hoe vindt je het zo, in NL? Lekker vertrouwd? Of vreemd? Wel fijn he om iedereen te zien..?! Geniet ervan!
Nichi, goed van je te horen. Begrijp ik goed dat je weer terug bent in je appartement,sorry misschien heb ik eroverheen gelezen.....Met plekje bedoel je je appartement of hotel?
En hoe is de situatie nu verder? Alles weer terug naar het 'gewone'voor zover dat kan, of is nog chaotisch?
Heidel,ook lekker aan het genieten?
VG druk in Duitsland.....gaan jullie nog meeten,Heidel en VG?
Phil....je bent ook stilletjes....alles OK?
nee nog geen spannende weekendplannen...
Ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor een MRI,dit keer met contrastvloeistof.....had alleen een muts die niet kan prikken, dus nu een blauwe arm....en doet zeer!
Dinsdag weer naar de neuroloog.....Ik ben het nu zat,en doe geen enkel onderzoek meer.....Ik leer wel leven met dat doffe gevoel, heb het nu al weken!
Fijne avond allemaal! X
Come fly with me on a jetplane
donderdag 7 april 2011 om 16:46
Zojuist letterlijk wakkergeschud door een aardbeving. Hier was het niet heel erg hevig maar wel lang, Helaas bleek het toen ik de tv aanzette weer een behoorlijk sterke aardbeving geweest te zijn in Noord Japan (Kracht 7.4 op schaal van Richter) en is er nu op televisie een waarschuwing voor de oostelijke kustlijn ivm een mogelijke tsunami. Ik hoop toch echt heeeeeeeeeeel erg dat er dt keer geen tsunami zal volgen.
MajMaj, wat een gedoe voor een visum inderdaad, nu maar hopen dat hij het visum krijgt. Komt hij als hij een visum krijgt direct naar Nederland?
Pino, met mijn eigen plekje bedoelde ik mijn vaste positie in het hotel waar ik werk. Ik heb 5 dagen een `orientatie` gehad voor mensen die voor het eerst een full-time contract gekregen hebben.
Ik heb gelukkig weinig ziekenhuis ervaring maar kan me voorstellen dat de onderzoeken/behandeling die je krijgt zwaar vallen. Doorbijten en hopen op een goed resultaat.
Ne eerst even wachten op nieuw tsunami/beving schade nieuws
MajMaj, wat een gedoe voor een visum inderdaad, nu maar hopen dat hij het visum krijgt. Komt hij als hij een visum krijgt direct naar Nederland?
Pino, met mijn eigen plekje bedoelde ik mijn vaste positie in het hotel waar ik werk. Ik heb 5 dagen een `orientatie` gehad voor mensen die voor het eerst een full-time contract gekregen hebben.
Ik heb gelukkig weinig ziekenhuis ervaring maar kan me voorstellen dat de onderzoeken/behandeling die je krijgt zwaar vallen. Doorbijten en hopen op een goed resultaat.
Ne eerst even wachten op nieuw tsunami/beving schade nieuws
donderdag 7 april 2011 om 18:02
Hoi allemaal,
Maj, geniet lekker van het hier zijn, je hebt geluk met het weer, echt lente he!
Pino, wat een gedoe inderdaad met die onderzoeken allemaal he..kan me heel goed voorstellen dat je het goed zat bent, maare..ga je het echt staken nu?
Heidel, deskundigheidsbevordering...altijd leuk (soms ook saai)..en staat je tuinhuisje al in de verf?
Ik ben net weer thuis en moe. Thuis zijn is heerlijk, dat wel.
Maj, geniet lekker van het hier zijn, je hebt geluk met het weer, echt lente he!
Pino, wat een gedoe inderdaad met die onderzoeken allemaal he..kan me heel goed voorstellen dat je het goed zat bent, maare..ga je het echt staken nu?
Heidel, deskundigheidsbevordering...altijd leuk (soms ook saai)..en staat je tuinhuisje al in de verf?
Ik ben net weer thuis en moe. Thuis zijn is heerlijk, dat wel.
vrijdag 8 april 2011 om 08:28
Goedemorgen, vanuit een zonnig Duitsland!
pino, heeft de neuroloog echt geen idee wat je hebt? Het moet toch wel iets met een zenuw zijn. Misschien helpt een goede massage. Alle spieren eens goed laten masseren is goed voor de stofwisseling. Hoe is het met je arm? Wat een trien om je zo te folteren! nee, geen meet met vivagirl, ze heeft het druk-druk-druk...
MajMaj, je hebt het naar je zin! Gelijk veel geld uitgeven..kan heel bevredigend zijn!!
Philein, gister ging het over hygienevoorschriften. Was echt saai. Heb met een afdelingshoofd gepraat, die ken ik al sinds 1994. Die had me verteld dat er vacatures vrij worden bij haar op de afdeling...heb ik gelijk (mondeling) gesolliciteerd..
Moet ik het alleen nog even met de manager bespreken, maar daar zie ik geen probleem.
nichiran, ja, waar ben je nu? Ik dacht weer in je appartementje niet? Weer een aardbeving..echt vreselijk..Meid, hoe hou je het vol. Respekt.
Sahara_Desert, moeten we ons zorgen maken om je?? Het is zo opvallend stil...
Vivagirl, heb je kunnen genieten van het Duitse nachtleven?
het tuinhuisje is gewoon bruin geworden...
pino, heeft de neuroloog echt geen idee wat je hebt? Het moet toch wel iets met een zenuw zijn. Misschien helpt een goede massage. Alle spieren eens goed laten masseren is goed voor de stofwisseling. Hoe is het met je arm? Wat een trien om je zo te folteren! nee, geen meet met vivagirl, ze heeft het druk-druk-druk...
MajMaj, je hebt het naar je zin! Gelijk veel geld uitgeven..kan heel bevredigend zijn!!
Philein, gister ging het over hygienevoorschriften. Was echt saai. Heb met een afdelingshoofd gepraat, die ken ik al sinds 1994. Die had me verteld dat er vacatures vrij worden bij haar op de afdeling...heb ik gelijk (mondeling) gesolliciteerd..
Moet ik het alleen nog even met de manager bespreken, maar daar zie ik geen probleem.
nichiran, ja, waar ben je nu? Ik dacht weer in je appartementje niet? Weer een aardbeving..echt vreselijk..Meid, hoe hou je het vol. Respekt.
Sahara_Desert, moeten we ons zorgen maken om je?? Het is zo opvallend stil...
Vivagirl, heb je kunnen genieten van het Duitse nachtleven?
het tuinhuisje is gewoon bruin geworden...
vrijdag 8 april 2011 om 18:39
Nee hoor, jullie hoeven je helemaal geen zorgen te maken over mij! Ik zit gewoon met een kapot toetsenbord op het notebook en aan de I-pad kan ik maar moeilijk wennen, moet je heel puntige vingertjes voor hebben om dat virtueel toetsenbord te bedienen. En ik kan er niet mee bij Viva inloggen, hmmm. Nu zit ik even op mijn werk aan de koffie en achter de computer van de baas.
Met ons gaat het goed, wel druk met werk en huishouden, maar da´s normaal. Mijn 11-jarige dochter begint nu te puberen, dat is even wennen, maar ook wel weer schattig.
Met ons gaat het goed, wel druk met werk en huishouden, maar da´s normaal. Mijn 11-jarige dochter begint nu te puberen, dat is even wennen, maar ook wel weer schattig.
maandag 11 april 2011 om 07:50
Hoi lieve meiden,
wat een schrikken in Alphen aan de Rijn. Het maakt me echt woedend. En de vraag blijft: waarom? Je zal maar net aan het winkelen zijn, komt er een idioot met een mitrailleur. echt unbelieveable en verdrietig .
pino, ook al wakker denk ik. Weer op de fiets naar het werk?
Philein, wat heb je allemaal gedaan in het weekend. De beest uitgehangen?
nichiran, hoe staan de zaken bij jou?
Sahara_Desert, we missen je hier..jammer dat je niet in kunt loggen...
vivagirl, gisteren en eergisteren inderdaad genoten van de zon.
Ik had zelfs mot met mijn man, omdat ik steeds in de tuin ben. Gister nog een een vijver (zo'n plastic schaal 120cmx90cm en 60cm diep) gekocht. Nu hebben we er al een in de tuin..maar ik vind dat zo gezellig een watertje in de tuin.Nu dus 2. Daar komen libelles op af en dat soort spul.
We hebben hem gister nog ingegraven. Bij het kweepeerboompje.
wat een schrikken in Alphen aan de Rijn. Het maakt me echt woedend. En de vraag blijft: waarom? Je zal maar net aan het winkelen zijn, komt er een idioot met een mitrailleur. echt unbelieveable en verdrietig .
pino, ook al wakker denk ik. Weer op de fiets naar het werk?
Philein, wat heb je allemaal gedaan in het weekend. De beest uitgehangen?
nichiran, hoe staan de zaken bij jou?
Sahara_Desert, we missen je hier..jammer dat je niet in kunt loggen...
vivagirl, gisteren en eergisteren inderdaad genoten van de zon.
Ik had zelfs mot met mijn man, omdat ik steeds in de tuin ben. Gister nog een een vijver (zo'n plastic schaal 120cmx90cm en 60cm diep) gekocht. Nu hebben we er al een in de tuin..maar ik vind dat zo gezellig een watertje in de tuin.Nu dus 2. Daar komen libelles op af en dat soort spul.
We hebben hem gister nog ingegraven. Bij het kweepeerboompje.
maandag 11 april 2011 om 10:34
maandag 11 april 2011 om 19:25
dinsdag 12 april 2011 om 08:23
Goedemorgen!
het regent...het is killetjes en ongezellig nu.
nichiran, hier kwam het bericht dat het in Japan net zo erg is als destijds in Chernobyl...da's niet goed. Hoe gaat het met je? Er waren alweer aardbevingen, las ik. Wat zijn je plannen?
Philein, je bent opvallend rustig, alles okay?
MajMaj, regent het ook in NL?Hopelijk ben je nu niet net aan het camperen!!
pino, jij hebt een afspraak met de neuroloog vandaag. Ik ben benieuwd wat hij je verteld.
Looola, ja wat is er met jou? Plotselinge studiestress?
vivagirl, is er bij NCL niet een soort kantine waar je kunt eten. Het is toch een grote firma. Of ben je al aan het sparen voor de bruiloft?
Heb je trouwens nog geld (oprotpremie) gekregen van je vorige baan?
het regent...het is killetjes en ongezellig nu.
nichiran, hier kwam het bericht dat het in Japan net zo erg is als destijds in Chernobyl...da's niet goed. Hoe gaat het met je? Er waren alweer aardbevingen, las ik. Wat zijn je plannen?
Philein, je bent opvallend rustig, alles okay?
MajMaj, regent het ook in NL?Hopelijk ben je nu niet net aan het camperen!!
pino, jij hebt een afspraak met de neuroloog vandaag. Ik ben benieuwd wat hij je verteld.
Looola, ja wat is er met jou? Plotselinge studiestress?
vivagirl, is er bij NCL niet een soort kantine waar je kunt eten. Het is toch een grote firma. Of ben je al aan het sparen voor de bruiloft?
Heb je trouwens nog geld (oprotpremie) gekregen van je vorige baan?
dinsdag 12 april 2011 om 12:46
Hey hoi allemaal,
VG is het nog gelukt met je salade? Een kookboek een idee? Ik ben ook geen keukenprinses, heb wel wat beters te doen denk ik altijd.
Heidel, balen dat je koelkast het heeft begeven! Heb je nog een reserve-iets of zullen jullie echt een nieuwe moeten regelen?
Pino, ik ben benieuwd wat de neurloloog je te zeggen heeft vandaag...hopelijk iets waar je wat mee kunt!
Hier geen nieuws, vandaar de stilte denk ik.
VG is het nog gelukt met je salade? Een kookboek een idee? Ik ben ook geen keukenprinses, heb wel wat beters te doen denk ik altijd.
Heidel, balen dat je koelkast het heeft begeven! Heb je nog een reserve-iets of zullen jullie echt een nieuwe moeten regelen?
Pino, ik ben benieuwd wat de neurloloog je te zeggen heeft vandaag...hopelijk iets waar je wat mee kunt!
Hier geen nieuws, vandaar de stilte denk ik.
dinsdag 12 april 2011 om 15:15
Het is de vaatwasser, Philein. Ik denk niet dat we 123 een nieuwe kopen. Dan maar even ouderwets met een teiltje en Dubro (met de kracht van citroen!)
http://www.youtube.com/watch?v=Fxgg1F46 ... re=related
We hadden net onweer en en hagel...april doet wat ie wil.
http://www.youtube.com/watch?v=Fxgg1F46 ... re=related
We hadden net onweer en en hagel...april doet wat ie wil.