Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Ik schrijf vnl aan kollega's van weleer een kerstkaart. Even updaten aan het eind van het jaar.

Hier ook veel ongemak door de sneeuw, maar ik heb er weinig last van! Treinen die niet rijden, en Frankfurt heeft ook problemen.

Geef de groeten aan pino, vivagirl, als je ze mailt.
al plannen voor het weekend? Zondag ga ik met kollega's naar de kerstmarkt in Bad Wimpfen.

www.weihnachtsmarkt-badwimpfen.de/

avianflu ben je goed aangekomen in NL? Wat is het koud , he! Zal wel een temperatuurshock zijn.

Misschien heb je 3 januari ook tijd voor een mini meet op Schiphol.

Heb je ervaring met een meet, vivagirl of is het de eerste keer?

Sahara_desert, gister was er een dokumentaire over waar jij bent. Het ging over Pitch Lake en ook over minder leuke dingen zoals Crack. Leuke blauwe vogeltjes vliegen er bij jou rond, je zou denken dat ze geverfd zijn.

Philein, al nieuws over je studie/baan/plaats.

Ik kan zo genieten van mussen en koolmezen, dat is zo gezellig op het terras. Ben sowieso een natuurmens.
Leuk Heidel, naar de kerstmarkt. Lekker Gluhwein drinken.

Ik heb een verjaardagsfeestje morgen. Vriendin van mij wordt 30.

Het is 's middags.

Of ik ervaring heb een meet? Mensen ontmoeten die je nog niet eerder hebt ontmoet?

Ja, dat heb ik wel eens vaker gedaan.

Ik kijk er naar uit!

Hoe is het met onze andere Outsiders?
Hi Vivi, een meet net zoals hier, met outsiders. Een blind date met cybervriendinnen dus. Dat heb je weleens vaker gedaan? Ik ben een groentje op dat gebied.

Veel plezier op het b-dayfeestje!

Heb zin in Glühwein of Feuerzangbowle (dat is met een scheutje rum.) en vrouwen onder elkaar. Gezellig.
Nee, ik heb dat nog nooit met Cybervriendinnen gedaan. En jullie zijn ook eigenlijk mijn enige cybervriendinnen!

Dus wat dat betreft ben ik ook een groentje!

Ik heb ook zin in Gluhwein, of een lekker glas Baileys!
Philein, ik ben blij dat het beter met je gaat! 2011 wordt jouw jaar

Heidel, gezellig, naar de kerstmarkt!

Vivagirl, jammerrr dat ik de mini-meet moet missen, Amsterdam is ook niet om de hoek helaas.

Ik heb hier gisteren een mooi stukje Deense cultuur meegemaakt, een traditionele Julefrokost (kerstlunch, maar dan 's avonds) waarbij uiteraard iedereen ladderzat was. Ik was de bob en heb me goed geamuseerd.

Verder startte mijn auto gisteren niet, doordat ik van de week een vriend was gaan helpen mijn zijn auto overstarten was mijn eigen accu nu tijdelijk dood. Toen de auto weer startte (phew!) en ik een uurtje moest rijden, heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar AARS te rijden
AARS? Wat heb je daar gedaan, Looola? Leuk woord Julefrokost. Wat werd er gedronken? Deense Glühwein?

Hopelijk laat je auto je niet meer in de steek, bij deze weersomstandigheden geen pretje!

Baileys, dat is al jaren geleden dat ik dat gedronken heb. Lekker spul. Voor mij zijn jullie ook mijn enige cybervriendinnen. Nooit verwacht dat dit zo gezellig zou worden. Het leven is vol verrassingen.

Prettig Weekend. (Helaas is er geen smiley met een glaasje wijn..)
AARS? Ha ha, die is grappig.

Ik ben ooit in Hell geweest! Looola, jij mischien ook!

Was op Grand Cayman, daar is een plaatjes en dat heet Hell. Heel grappig.

Ik had ook nooit gedacht dat dit z'on leuk topic zou worden.

Ik vind het zo leuk!
Urbanus van Anus ken ik, maar AARS niet....

http://www.youtube.com/watch?v=CvM45MfcHEw

hier een kerstliedje van hem

http://www.youtube.com/watch?v=MSxpu-jE ... re=related
Urbanus is geweldig!!!!!!!!
Wat leuk die minimeet! Zou ook graag willen komen, maar die tickets zijn zo prijzig, helemaal in het kerstvakantieseizoen. Misschien kan AvianFlu erheen gaan, namens ons allemaal die in de America´s wonen?

Heidelberg, T & T is prachtig qua natuur! Heel veel felgekleurde vogels! Dat doet me eraan denken, er was hier een oude man, die ging met kuikentjes die hij groengeverfd had de cafe´s langs. Om ze als jonge papegaaien te verkopen aan toeristen! Maar het waren gewoon kippen hoor, je moet er maar opkomen. Soms verdiende hij daar honderden dollars per dag mee (deze man leeft niet meer inmiddels, hij is door een truck overreden).

En ja, crack is helaas een gigantisch probleem hier, net als overal in deze regio, tot de VS aan toe. Het spul kost blijkbaar maar 50 cent en het is enorm verslavend. Het veroorzaakt veel menselijke ellende en drugsgerelateerde criminaliteit. De voorlichting op scholen zou veel beter moeten. Net als de hulp aan verslaafden, want het is gewoon een ziekte. Maar hier worden ze alleen maar opgejaagd door de politie en nauwelijks geholpen. In ons dorpje wonen ook een stuk of 30 crackjunkies, ik ken ze allemaal. Soms probeer ik ze te helpen, door een Rice ´n Beans voor ze te kopen of ze naar de kliniek te begeleiden als ze ziek zijn. Voor mij zijn het gewoon mensen hoor! Die jongens uit ons dorp zijn trouwens niet crimineel, maar leven van het verkopen van kokosnoten en bananentrossen. De drie meisjes die aan crack verslaafd zijn, leven van de prostitutie, dat vind ik helemaal zielig.

Ik hoop maar dat mijn dochter later nooit aan de drugs gaat. Tot nu toe is ze een verstandig meisje, gelukkig.
Hoi!

Gezellig, een kerstmarkt Heidel, veel plezier! En nee, zodra ik meer weet over mijn plaatsing zijn jullie de eerste die het horen!

VG, jij een verjaardag morgen, ook leuk. Dertig jaar, mooie leeftijd ook.

Ik heb wel eens zo'n meet gehad trouwens, leuk! En doe mij ook maar bailey's!

Looola, dapper om met dit weer in de auto te stappen, of is het minder erg dan hier? Het is hier zo glad, levensgevaarlijk.

En SD, drugs is altijd verradelijk, maar ermee omring worden zegt niet direct dat iemand zelf ook gaat gebruiken. Snap wel dat het je zorgen kan baren, hoor. Ik heb er zelf echt helemaal niks mee.

Ik slaap erg slecht en daar baal ik van. Droom over van alles en ben dus ook net pas met een vol en sip hoofd opgestaan. Dat is dan weer jammer, echt mijn draai gevonden heb ik dus helemaal nog niet.
Philein, een Baileys dan maar op Schiphol, ipv koffie? Of een lekkere Irish Coffee?

SD, das minder die drugs problemen. Wel lief dat je ze soms helpt.

Ik heb het niet zo op drugs. Ex vriendje zat aan de coke. Ik wist dat niet. Toen ik er achter kwam heb ik het gelijk uit gemaakt.

Ik wil daar niks mee te maken hebben.

Ik hoop ook dat je dochter er af blijft. Ik hoop dat ze ziet hoe slecht het voor haar is, door dat ze deze verslaafden ziet.
Bailey's moet kunnen VG!

Leuk! Ben jij dan eigenlijk met vriend op Schiphol of zit hij dan al in zijn thuisland op jou te wachten?
Bailey's it is!

Ik kan dan vanuit Macedonie, terug naar London.

Maar ik heb 2 aparte tickets geboekt. Dus retourtje London - Amsterdam. En een retourtje Amsterdam - Skopje.

Ik moet dus echt mijn koffer halen en op nieuw inchecken.

Ik land om 12 uur (vanuit Belgrado) en vlieg om 4 uur weer verder naar London.

Ik zal dus rond 3 uur ongeveer weer door de paspoort controle moeten.
Nou, dan hebben we wel even de tijd toch. Gezellig
Ja, genoeg tijd voor meerdere Bailey's
Ja, en dan wordt jij zo'n vervelende dronken Britse aan boord van een vliegtuig
Ja, mischien niet z'on strak plan...... Mag ik straks niet mee!

Als ik er al kom, want mijn vriend is druk plannen aan het smeeden zodat ik niet zal vertrekken uit Macedonie, incl valse briefjes van de dokter dat ik ziek ben!
Maar die 2e ga je dus terug naar Londen? Begrijp ik dat goed of niet?
Haai meiden! Wat leuk die minimeet!!!!!! Ik kan helaas niet beloven dat ik kom....ik werk die dag, en ik woon bij Den Bosch....Ik ga echt regelen of ik vrij kan zijn,of met iemand kan ruilen,zeker weten! Ik houd jullie op de hoogte. En dan met de trein is geen probleem! Vind het fantastisch om jullie te ontmoeten!

Heidelberg, gezellie, Kerstmarkten! Lang geleden voor mij,dat wel...Heerlijke Gluhwein,mmmmm. Kunnen we nu wel gebruiken,met dit weer.

Philein, ik slaap ook zo slecht....om over die rare dromen nog maar te zwijgen....Ik denk dat het nog steeds gewenning is....laten we het daar maar op houden....

Avianflu,waar zit je in NL? Geniet van die 5 weken!

Ik vind dit winterweer heerlijk hoor, maar stiekem mis ik natuurlijk het ALTIJD opstaan met de zon... ooohhhh wat was dat zalig! Ben blij dat het met jullie allemaal goed gaat......

Voor de Nl's in NL: Fijne Sinterklaas, en voor de anderen een heeeeeeeeeel goed weekend! X
Come fly with me on a jetplane
Hey Pino! Leuk je te lezen en helemaal leuk als je er de derde kan zijn!

Waar woon je ongeveer in NL?
He Pino!

Wat leuk dat je gaat proberen er ook bij te zijn!

Lust je Bailey's?

Hoe is het met je moeder?

Aangezien je haar niet noemt, neem ik aan dat het goed gaat!

Ik kan ook best genieten van dit winter weer. Heerlijk in de sneeuw, lekker dik aan kleden, thuis warm bij de kachel.

Maar meestal ben ik er ook na een paar weken wel weer zat van. En van het zonnetje word ik nooit zat!
---
He MajMaj, leuk dat je je ook even weer komt melden.

Jullie hebben de zorg van een kindje op jullie genomen?

Voor onbepaalde tijd, begrijp ik dat goed?

Dat is niet niks, heel knap dat je dat doet.

Succes.

En dan komen er inderdaad heel veel zorgen bij, en zoiets kost veel tijd en energie.

In Maart ben ik niet in Nederland, maar als je toevallig via London vliegt, laat dat dan even weten.

Veel plezier alvast met je ouders!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven