Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
He Looola. Is het vliegveld daar wel gewoon open?

En Schiphol is ook weer oke geloof ik.

Hier dus niet.

Heathrow geeft op de website aan de vertragingen nog dagen gaan duren. En ze voorspellen nog meer sneeuw.

Dus het wordt alleen maar erger.

Ik ben nu in ieder geval rustig.

Heb alleen nog niks voor de 3 januari

Veel plezier in Nederland, met je familie en later met je vriend!!!! We doen ongeveer hetzelfde geloof ik!
Volgens mij is het vliegveld hier weer open, in Kopenhagen zat alles vast dit weekend. Ik ga overigens met de auto.

3 januari komt wel weer, je hebt nu in ieder geval iets om thuis te komen! Tegen die tijd móéten de vliegvelden gewoon weer open zijn...

Jij ook heel veel plezier thuis en bij je vriend!! Geniet ervan!!
Met de auto moet wel lukken, volgens mij zijn de grote wegen redelijk schoon.

Man, wat een gedoe elke keer.

Met aswplk had ik er ook al last van, toen ging mijn vriend zijn zus trouwen en dat heb ik op het nippertje gehaald.
Nou, je zoekt de reisdata wel uit zeg! Als je er maar komt.

Ja, ik hoop dat het meevalt morgen, dan ben ik aan het begin van de avond thuis en kan ik lekker frieten eten.
Hey Looola, jij ook alvast een goede reis naar huis!

Het is al laat, maar om nu te zeggen dat ik moe ben..Neuh..
Joehoeee, anybody here?

I am here!!!!
Alles goed VG, beetje goed gevoel bij je bootreis?
Ja, ik ben nu rustig.

Ik kom er wel.

Het lijkt iets beter te gaan op Heathrow, maar ik neem het risico niet.

Morgenavond om 23.45 uur vertrekt mijn boot, en komt om 7.45 aan in Hoek v Holland. Met een beetje geluk ben ik om 12.27 uur thuis ( ik zit net al mijn treintijden op te zoeken ).

Mijn manager belde me vanochtend vroeg al, dat ik natuurlijk mocht gaan ( ik had de boot al geboekt, dus gelukkig maar ).

En vandaag dus laatste op het werk ( voor dit jaar ).

Vanavond mijn koffer maar eens inpakken.

Vanochtend al vroeg met mijn vriend op de chat. Hij maakte zich ook al zorgen, al zei hij van niet. Mannen!

Maar hij ziet het wel zitten dat ik langer in Macedonie blijf.
Stil hier vandaag hoor.....

En op het werk ook niks te doen.

Ik ben lijstjes aan het maken wat ik allemaal mee wil nemen.

Wat zijn jullie allemaal aan het doen?

Ik heb trouwens van mijn droombaan gehoord!

Maar degene die over de vacatures gaat komt pas 3 januari weer terug. Zo is het dus overal.

Ik wacht af.
Maar wel leuk dat je een reactie hebt gekregen. Wordt vervolgd dus..., spanennd!

Ik heb net boodschappen gedaan en wat nieuwe dingetjes voor in huis gekocht, altijd leuk
Leef je in een modern land...er is iets kapot in het systeem wat besteld moet worden..dus dagelijks forummen zit er niet in..Zelfs e-mails kan ik niet lezen. Ik wens jullie allemaal een prettige kerst en de beste wensen voor 2011!! (Ik heb na een half uur eindelijk hier in kunnen loggen..maar het is gelukt!.)

Ik zeg dan maar, tot volgend jaar!
Goh Heidel, wat balen. En tja, als we je niet meer zien verschijnen..alvast een hele fijne kerst!!

En ook van mij

Haai allemaal!

Philein,wat heeeerlijk dat je weer in je eigen huisje bent.....daar snak ik ook naar. MIjn moeder is een schat,en we kunnen het prima vinden samen, maar toch....een eigen stekkie..! Ik hoop echt dat je je draai weer een beetje vindt...

Heidel,wat balen van je internetverbinding..! Zeer irri!

VG Bijna in NL , en bijna bij je vriend!! Fijn voor je! En inderdaad,die terugvlucht zie je in januari wel,toch? Tis wat, met al die sneeuw..

Ik geniet ervan hoor,vind het prachtig! Ben vanochtend gaan hardlopen [ 2e Kerstdag loop ik de halve marathon in Vught] en dat is zooooo mooi s'ochtends vroeg.......heerlijk gewoon.

Mag ik het toch even kwijt aan jullie.....ik heb t erg zwaar deze dagen.....als ik niet aant werk ben ,dwalen mijn gedachten alleen maar naar mijn vriend....En het contact wordt ook wel wat minder...tis heel vreemd, denk dat we allebei een knoop willen doorhakken,maar allebei het niet aandurven....Klote..

Vorige week was ik een dagje in Amsterdam ,met mijn broer en zus, dat was jaaaren geleden, en het was heeeerlijk! Lekker bijgekletst, lol gehad, goed gegeten ,en vooral geborreld, op de Zeedijk, een geweldige dag. En dan merk ik wel, dat ik mijn familie, en vrienden ,echt gemist heb.....Al die jaren....

Sentimentele troela he?!

Enniewee, het belangrijkste voor jullie allemaal [ ik wil niemand vergeten, SD, Loola, Nichiran, ALLEMAAL!]

Super gezellige Kerstdagen toegewenst en een geweldig, en heeeel gezond 2011 !!!!!!!

Heel veel liefs XXX
Come fly with me on a jetplane
Hey Pino, wat leuk om je weer te lezen.

Ik begrijp heel goed in welke lastige situatie je je bevindt mbt je vriend.. wat was jullie plan toen jij vetrok eigenlijk? Heb je dat naar elkaar uitgesproken? En jij, hoe sta jij er nu dan in?

Thuis zijn is ook heel fijn, vertrouwd in je eigen land en tussen de mensen waar je om geeft. Koester dat ook.

Ik hoop dat je er van gaat genieten de komende dagen.
Beetje pijnlijk als ik de aankondiging van de All you need is love kerstspecial op tv zie verschijnen..
Philein, ik verbied je bij deze om All you need is love te kijken!!!

Zelfs iemand in een gelukkige relatie begint bij het zien van dit programme te janken (ik kijk het ook graag)

Pino, hoi, leuk dat je even weer komt melden, ik weet dat je wel alles mee leest.

Ik sluit me aan bij de vragen van Philein, wat zijn jullie afspraken over jullie relatie en het contact?

Door jullie begrijp ik heel goed dat het met mij en mijn vriend ook heel anders af had kunnen lopen.

Maar we zijn nu bijna 3 jaar samen, en ook al zolang een lange afstands relatie, dus dat zal geen reden meer zijn mocht het ooit fout gaan.

Mijn koffer is ingepakt. Propvol!

De helft is cadeautjes en ik ben van plan in Macedonie ook een beetje te shoppen, lekker goedkoop.

Nu hopen dat de treinen morgen een beetje redelijk op tijd rijden.
Wat goed dat je al helemaal klaar bent voor vertrek VG! Wat ik me trouwens afvraag; wat vinden je vrienden en familie in NL ervan dat je daar maar een paar dagen blijft? Krijg je daar geen commentaar op?

En nee, ik ga All you need ook echt heel hard vermijden, that's for sure. Ik heb het weer even moeilijk geloof ik..

De treinen rijden best ok hoor, maak je geen zorgen.
VG, gelukkig heb je alles toch nog kunnen regelen, wat een gestress zeg. Ik las alles even door, hoe je uiteindelijk een bootticket hebt gekocht. Goede reis, geniet van je vakantie in Nederland en natuurlijk nog meer in Macedonie.

Heidel, ik had je al gemist hier. Balen, zonder internet.

Philein, wat zijn uiteindelijk jou plannen voor de feestdagen, ga je werken?

Aan alle Outsiders, prettige kerstdagen en een heel helukkig 2011 toegewenst. En iedereen die bij familie op bezoek is of bezoek heeft van familie, geniet ervan.
Kreeg net een emailtje van mijn droombaan......helaas.

Niet eens een gesprek.

Shit man, ik baal echt, want het was echt geweldig.

Ik hoop dat ik bij mijn 2e keus wel op gesprek mag komen.
Jammer Viev, hopelijk komt er weer wat anders op je pad. Hebben ze je een reden gegeven waarom je niet uitgenodigd bent?
Anderen hadden meer ervaring.

Helaas.

Maar ik heb geen zin om hier nu verdrietig over te zijn, het is Kerst!!!! (bijna dan). Ik ga me verheugen op fijne dagen met mijn familie!
Nee joh, daar moet je echt niet over inzitten. Het heeft zo moeten zijn, daar geloof ik in.

En je vertrekt al bijna ja...leuk he!
Hallo lieve outsiders!

Het is echt een survivaltocht op de pc. Steeds weer proberen in te loggen en YES ik ben er! Er is een of ander grijs kastje defekt en het is besteld..Je zou er een ei van krijgen...

Wat een gedoe met al die sneeuw, plannen die in het water vallen. Echt shit!. Mijn collegaatje wilde naar Praag vanuit Frankfurt, ik weet niet of ze aangekomen is, gelukkig heeft ze een vriendin in Frankfurt. Op het vliegveld zijn er al zoveel gestrand..Je zal er maar zitten met kleine kinderen.

Vivi ik hoop dat je desondanks alle sneeuw en sollicitatie tegenslagen een mooie tijd hebt met je familie en vriend!

Wat kerststemming betreft, we hebben een heel klein boompje (staat in de tuin in een pot en met kerst halen we het naar binnen) verder heb ik niet zoveel, we gaan toch weg de 24e. Jippiejajee!

Philein, ik wens je prettige dagen wees positief!

Looola, hou je taai met studeren!

Nichiran, de moed niet opgeven!

Sahara_desert, een beetje meeer aan jezelf denken..

Avianflu, geniet van je dagen in NL.

Pino, een nieuw jaar brengt nieuw geluk.(Wat ben jij sportief zeg!!)

Flamenco, het is al snel weer mei. Dan kun je naar NL.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven