Overnachting doorreis Frankrijk?

06-07-2020 13:38 27 berichten
Dag,

We willen graag overnachten op onze trip naar Frankrijk?
Ik denk rond Parijs. We willen uiteindelijk in de buurt van la rochelle komen op dag 2.
We zijn met drie kinderen. Hoe kan ik het beste zoeken naar een hotel vlakbij de snelweg. Hoeft niet super luxe te zijn, liefst 1 kamer en goed betaalbaar. Ontbijt geen must maar wel fijn...
Iemand de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
07-07-2020 22:21
Ik heb daar ooit eens niet geboekt en daar had ik wel spijt van. Wij zaten in het Mercure en dat was uiteindelijk veel minder geschikt en kindvriendelijk. Orleans is wel lastig te bereiken na 15.00 uur, enorme files altijd.
Wij kijken altijd op expedia welke van de twee goedkoper is, novotel of mercure, Mercure heeft betere bedden, nu onze kinderen pubers zijn is die speeltuin niet belangrijk meer, zwembad hebben ze allebei.
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
12-07-2020 17:30
Wij kijken altijd op expedia welke van de twee goedkoper is, novotel of mercure, Mercure heeft betere bedden, nu onze kinderen pubers zijn is die speeltuin niet belangrijk meer, zwembad hebben ze allebei.
Ik zat daar toen in het Mercure met een peuter en een 7-jarige. Het restaurant was best een chique bedoening en het zwembad niet geschikt voor kinderen. Dat was een beetje foute inschatting van me. Zelf houd ik wel van wat luxe maar we hadden beter in het gezinshotel kunnen zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven