overnachtingshotel bij Gotthard-tunnel?

12-02-2008 09:48 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
In juni gaan wij met een baby en een peuter naar Italie op vakantie. Nu zoeken we nog een overnachtingshotel. Het liefst net vóór de Gotthard tunnel in Zwitserland. Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet zoeken op internet.

Weet iemand toevallig een hotel? Of een hotel keten die ws. daar in de buurt zit? Of goede tips hoe te googelen hiervoor?
Als ik op hotels.com 'Gotthard' in typ, krijg ik toch een aantal hotels in de buurt van de berg, dus misschien kun je dat eens proberen? Of gewoon even google gebruiken....
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Als ik op hotels.com 'Gotthard' in typ, krijg ik toch een aantal hotels in de buurt van de berg, dus misschien kun je dat eens proberen? Of gewoon even google gebruiken....
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Toen ik een paar jaar terug met mijn ouders op vakantie ging hebben we in een hotel op de Gotthardpas geslapen. Ik kan je alleen geen naam geven jammer genoeg. Het was een soort jeugdherberg, maar dan één waar alleen volwassenen komen. Goedkoopste optie daar was een slaapzaal, maar volgens mij kon je er ook kamers reserveren. Misschien even googelen?
Ik heb in de buurt van de Gotthard geslapen en dat beviel prima. Ben de naam even kwijt maar het ging via deze site: http://www.rooms.ch/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven