Overzicht kosten verre reizen (deel 2)
vrijdag 3 november 2023 om 15:10
Ik dacht dat het wellicht leuk was om een oud topic weer nieuw leven in te blazen. Nu Corona voorbij is wordt er ook weer meer gereisd.
Het oude topic is gesloten maar hier na te lezen: reizen/overzicht-kosten-verre-reizen/li ... /401286/21
In dit topic een overzicht van de uitgaven/kosten voor verre bestemmingen, dus alles buiten Europa.
Leuk om inzicht te krijgen wat bepaalde bestemmingen kosten. Uiteraard blijft het een persoonlijke afweging: de ene persoon kiest voor luxere hotels met zwembad en de ander vindt een eenvoudig hostel ook prima. En waar de één liever geld uitgeeft aan eten in een foodcourt/lokale kraampjes, kiest een ander vooral voor restaurants of meer westers eten of kookt juist vaker zelf.
Het kan allemaal en ieder doet waar hij/zij zich goed bij voelt!
Uitgangspunt zijn de volgende kosten:
Bestemming:
Periode:
Duur :
Personen:
Route:
Geboekt bij:
Vluchten:
Vervoer:
Accomodaties:
Eten/drinken:
Extra:
Totaal gehele reis:
Wie doet er mee?
Zelf ga ik pas in 2024 weer op eerstvolgende verre reis dus zal later plaatsen.
Het oude topic is gesloten maar hier na te lezen: reizen/overzicht-kosten-verre-reizen/li ... /401286/21
In dit topic een overzicht van de uitgaven/kosten voor verre bestemmingen, dus alles buiten Europa.
Leuk om inzicht te krijgen wat bepaalde bestemmingen kosten. Uiteraard blijft het een persoonlijke afweging: de ene persoon kiest voor luxere hotels met zwembad en de ander vindt een eenvoudig hostel ook prima. En waar de één liever geld uitgeeft aan eten in een foodcourt/lokale kraampjes, kiest een ander vooral voor restaurants of meer westers eten of kookt juist vaker zelf.
Het kan allemaal en ieder doet waar hij/zij zich goed bij voelt!
Uitgangspunt zijn de volgende kosten:
Bestemming:
Periode:
Duur :
Personen:
Route:
Geboekt bij:
Vluchten:
Vervoer:
Accomodaties:
Eten/drinken:
Extra:
Totaal gehele reis:
Wie doet er mee?
Zelf ga ik pas in 2024 weer op eerstvolgende verre reis dus zal later plaatsen.
woensdag 27 augustus 2025 om 15:05
Ah!SoniK schreef: ↑27-08-2025 07:48Wat een leuke topic!
Wij zijn vorig jaar in het voorjaar met onze 2 tieners naar Nepal geweest. Daar hebben we een trektocht gelopen en zijn we op safari geweest. En Kathmandu was een indrukwekkende drukte en heel veel tempels en stupa's. Te veel om allemaal te bekijken. Alles bij elkaar een onvergetelijke reis. Ik zal de details eens opzoeken en hier delen.
LV Zoekt nog tips voor Nepal:
reizen/voorprettopic-nepal/list_message ... ilit=Nepal
Pieremachochel

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in