Palma de Mallorca
donderdag 26 april 2012 om 08:37
Goedemorgen,
Eind mei ga ik samen met vriendlief vier nachten naar Palma de Mallorca. We hebben een hotel geboekt dat vlakbij het strandje Cala Mayor is.
Graag zou ik willen weten wat je echt moet hebben gezien in Palma?
Heb al een aantal dingen gehoord, maar dat was van mijn cliënt van 64. Lijkt me goed om ook wat tips te horen van anderen die dichter bij mij zitten wat betreft leeftijd
Alvast bedankt!
Eind mei ga ik samen met vriendlief vier nachten naar Palma de Mallorca. We hebben een hotel geboekt dat vlakbij het strandje Cala Mayor is.
Graag zou ik willen weten wat je echt moet hebben gezien in Palma?
Heb al een aantal dingen gehoord, maar dat was van mijn cliënt van 64. Lijkt me goed om ook wat tips te horen van anderen die dichter bij mij zitten wat betreft leeftijd
Alvast bedankt!
vrijdag 27 april 2012 om 21:41
Er is zooooveel te beleven! ligt er ook aan wat je leuk vindt.. Palma is een leuke stad.. Als je behoefte hebt aan veel Duitsers die allemaal gekke dingen doen dan zou ik een dagje naar ballermann 6 gaan, schinkenstrasse en de mega arena!! Daar beginnen ze al 's ochtends met zuipen!! Dit alles gebeurt in Playa de Palma. Heb je behoefte aan een prachtig strand.. het mooiste strand van Mallorca is Es Trenc!! Is ook een naaktstrand bij trouwens!! Ik moest nl behoorlijk lachen toen ik daar een strandwandeling maakte en opeens in het naakte gedeelte kwam! Zelf ben ik daar niet zo van!! Alcudia in het noorden is ook mooi..
Het eiland heb je gerust in een dag gezien..
Ik heb er een half jaar gewerkt.. mn broer ook een paar jaar.. en voor een weekendje vrijgezellenfeest zijn we er vorig jaar ook geweest!! En verder nog weet ik hoe vaak!!!
Vorig jar 10 dagen.. en daarna zei ik: pfff ik hoef niet meer.. maar toch begint het weer te kriebelen!! Alles wat hierboven staat heb ik ook allemaal gedaan en is ook een echte aanrader.. Ik zou me een reisgids aanschaffen en die eens doorspitten..
Op die paar dagen krijg je echt veel gedaan!!
Veel plezier!!
Het eiland heb je gerust in een dag gezien..
Ik heb er een half jaar gewerkt.. mn broer ook een paar jaar.. en voor een weekendje vrijgezellenfeest zijn we er vorig jaar ook geweest!! En verder nog weet ik hoe vaak!!!
Vorig jar 10 dagen.. en daarna zei ik: pfff ik hoef niet meer.. maar toch begint het weer te kriebelen!! Alles wat hierboven staat heb ik ook allemaal gedaan en is ook een echte aanrader.. Ik zou me een reisgids aanschaffen en die eens doorspitten..
Op die paar dagen krijg je echt veel gedaan!!
Veel plezier!!