Palma de Mallorca

26-04-2012 08:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Eind mei ga ik samen met vriendlief vier nachten naar Palma de Mallorca. We hebben een hotel geboekt dat vlakbij het strandje Cala Mayor is.

Graag zou ik willen weten wat je echt moet hebben gezien in Palma?

Heb al een aantal dingen gehoord, maar dat was van mijn cliënt van 64. Lijkt me goed om ook wat tips te horen van anderen die dichter bij mij zitten wat betreft leeftijd

Alvast bedankt!
Palma is heel leuk! Veel goede restaurants, prima shoppen.... Goede en hippe strandtenten.
Mallorca is gaaf! Palma doen, gewoon shoppen, kathedraal, alles dat in de boekjes staat.

En dan ook nog naar jachthaven Portals Nous voor een blik op de waanzinnige jachten en dito auto's.

Ik ben jaloers, veel plezier!
Ah, die haven had ik nog niet eerder gehoord! Bedankt voor de tip
Je kunt met de historische trein (station ligt naast het gewone station) naar Soller. Wij vonden het een prachtig tochtje en Soller is een schitterend stadje.
ja, de trein naar Soller is echt een aanrader!
Soller en Puerto Soller....eens, leuke mooie plaatsjes, veel plezier!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Er is zooooveel te beleven! ligt er ook aan wat je leuk vindt.. Palma is een leuke stad.. Als je behoefte hebt aan veel Duitsers die allemaal gekke dingen doen dan zou ik een dagje naar ballermann 6 gaan, schinkenstrasse en de mega arena!! Daar beginnen ze al 's ochtends met zuipen!! Dit alles gebeurt in Playa de Palma. Heb je behoefte aan een prachtig strand.. het mooiste strand van Mallorca is Es Trenc!! Is ook een naaktstrand bij trouwens!! Ik moest nl behoorlijk lachen toen ik daar een strandwandeling maakte en opeens in het naakte gedeelte kwam! Zelf ben ik daar niet zo van!! Alcudia in het noorden is ook mooi..

Het eiland heb je gerust in een dag gezien..

Ik heb er een half jaar gewerkt.. mn broer ook een paar jaar.. en voor een weekendje vrijgezellenfeest zijn we er vorig jaar ook geweest!! En verder nog weet ik hoe vaak!!!

Vorig jar 10 dagen.. en daarna zei ik: pfff ik hoef niet meer.. maar toch begint het weer te kriebelen!! Alles wat hierboven staat heb ik ook allemaal gedaan en is ook een echte aanrader.. Ik zou me een reisgids aanschaffen en die eens doorspitten..

Op die paar dagen krijg je echt veel gedaan!!

Veel plezier!!
Net buiten Palma ligt het strand Can Pastilla. Heel mooi strand en je bent er in 5 minuten met de taxi vanuit Palma.

En echt een heel mooi klein strandje is Cala Mondrago, maar dat ligt wel een stuk verder weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven