Parga, Griekenland.

28-08-2013 16:48 43 berichten
Is iemand van jullie al eens in Parga geweest en zoja, wat vonden jullie ervan. Wat ik ervan zie op foto's ed lijkt het me heel mooi, maar is het al heel toeristisch of valt dat mee?
Nou, als de respons zo blijft kan ik er wellicht van uitgaan dat Parga niet zo heel toeristisch is...?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er een paar jaar geleden geweest, vond t erg leuk! Wat ik me herinner is dat er veel Grieken vakantie aan t vieren waren, goeie sfeer, leuke eettentjes en barretjes. Ook een mooi strand, dat was wel een stuk lopen over een berg voor zover ik me herinner (wrs was het een heuveltje ), maar hele fijne strandtent daar met lekker eten. We hadden wel wat aardschokken toen we daar waren, raar om mee te maken en de volgende dag dikke scheuren in het asfalt van de boulevard.

Ook een mooie boottocht gemaakt langs een paar hele lieve mooie dorpjes. Ik zeg: doen!
ik ben er een aantal jaren geleden geweest en vond het schitterend! Het is er niet zo toeristisch (vind ik leuk!) en als je van snorkelen houdt....doen! Je weet niet wat je ziet...prachtig!
Ik vond Parga erg leuk! Mooie omgeving. Geen massa toerisme, maar in de zomer toch wel aardig druk. Aanrader is een auto te huren en de streekmte verkennen, prachtig!
I love Parga! Echt wat een heerlijke vakantie. Hadden een enig appartement, elke avond die

Flinke heuvel over wandelen naar het dorp, wij zaten bij valtos beach.

Lekker eten, leuke straatjes. We hebben paar dagen jeep gehuurd en veel rond gereden en een dag naar Lefkas geweest. Ik ben al zeker op twintig andere bestemmingen in Griekenland geweest, maar Parga heeft mijn hart. Wij waren er samen in 2008. We willen er ooit terug met onze zoontjes om ze te laten zien hoe mooi het daar is..
DTEEZ!
Wij gaan bijna,dus kan.het daarna vertellen.heb er super zin in!
Mijn allerfavorietste plek in Griekenland. Echt heerlijk. Alles is er. Wil je nu nog gaan? Want mocht het voor vlg jaar gaan: niet in augustus gaan. Ook niet vanaf tweede week oktober want dan is het bijna afgelopen en iedereen aan het eind van latijn
Nou, jullie zijn heerlijk unaniem, dank allemaal. Ik heb m'n beslissing genomen, ik wil in juli 2014 gaan, niet tijdens schoolvakantie.

Mikkie, laat je hier nog weten hoe je vakantie was? Heel veel plezier!
Juli? Dat is toch vakantieperiode?!
DTEEZ!
Ja, je hebt gelijk, zie ik nu. Maar begin juli valt het qua prijzen nog wel mee dus neem niet aan dat het dan al topdrukte is.
Oke, Parga wordt het dus. Iemand nog tips voor geweldige appartementen? Heb er al wel 2 op het oog maar jullie ervaringen zijn zeer welkom.
Zit heel erg vakantievoorpret te hebben hier, doe ik altijd direkt na m'n laatste vakantie. Word er zo blij van.
Ik zelf vond Gina een erg prettig appartement. Magda's is fantastisch, wel klimmen. Met Magda's zit je net zo ver van Valtos als van krioneri en het stadje. Ik ben in nog een paar geweest maar die worden niet meer aangeboden. Hotel Angela is ook een aanrader trouwens, idyllisch plekje en loop je zo het kleine strandje op. 100 meter naar boulevard. Oooh, ben jaloers

Welke had je trouwens zelf op het oog?
Hotel Angela dus, en app. Diogenis. Zal ze eens even voorleggen aan mijn lief. Jouw suggesties ga ik ook nog even bekijken, tnx Jippie!
Geboekt, hotel Angela gaat het worden, begin juli 2014!

Bedankt voor al jullie reakties!
Wat leuk roodpaars!en lekker vroeg geboekt.nog anderhalve week wachten.meld me zeker hierna
Geniet Mikkie!
Leuk Roodpaars. Daar ga je het heel fijn hebben. Volgens mij wordt het nu gerund door Jorgos de zoon. Hele lieve mensen. Geniet van het vooruitzicht!
ben een paar dagen terug,beviel me super!vond vooral meteora bijzonder indrukwekkend!!super schattig plaatsje,veel gezellige eettentjes.
Leuk Mikkie! Fijne plek he?
Over een week of 2 is het zover: Parga! Zit al lekker allerlei sites te kijken en de webcam.

Parga.
Mikkie, wat leuk dat je in Meteora bent geweest! Had je een auto gehuurd of ging je met een excursie? Ons plan is een auto te huren en dan op eigen gelegenheid te gaan.
Leuk redhot! Dat wordt genieten. Ik hoop overigens dat je de Italie-vakantiegangers net voor bent. Maar geloof dat dat pas eind juli begint.

Heel erg veel plezier!
Dank je Jippie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven