Parga, Griekenland.

28-08-2013 16:48 43 berichten
Is iemand van jullie al eens in Parga geweest en zoja, wat vonden jullie ervan. Wat ik ervan zie op foto's ed lijkt het me heel mooi, maar is het al heel toeristisch of valt dat mee?
Over een week of 2 is het zover: Parga! Zit al lekker allerlei sites te kijken en de webcam.

Parga.
Mikkie, wat leuk dat je in Meteora bent geweest! Had je een auto gehuurd of ging je met een excursie? Ons plan is een auto te huren en dan op eigen gelegenheid te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Leuk redhot! Dat wordt genieten. Ik hoop overigens dat je de Italie-vakantiegangers net voor bent. Maar geloof dat dat pas eind juli begint.

Heel erg veel plezier!
Dank je Jippie!
Wij gingen met excursie.maar zou zeker aanraden zelf met de auto te gaan!jehebt weel verschillen in excursies.wij waren er bij twee naar binnen geweest
Heb je verder nog leuke aanraders of tips Mikkie?
Ik zag nog iets leuks om te gaan doen, een eco-dolfijnentrip vanuit Preveza: wil heel graag weer dolfijnen zien, zo mooi. En aangezien het een eco-tour is worden de dolfijnen ook niet lastiggevallen. Dat staat dus ook op het lijstje.

Ik zit heerlijk te fantaseren: eerst een ontbijtje bij het hotel met m'n voeten in het zand en dan ff een uurtje op het strand. Dan s'avonds lekker flaneren langs de boulevard op zoek naar een leuke taverne met echt Grieks eten. Waarschijnlijk wordt het veel mezzes eten, ik heb nooit zoveel honger in een warm land en dan vind ik al die kleine hapjes heerlijk. Zo'n zin in!
Parga is een heerlijke bestemming!

Al 't eten daar is lekker. Op 't kleine strandje, links van Parga zit een klein restaurantje waar ze heel lekker eten maken, kruiden en groente rechtstreeks uit de tuin.

Wat ik ook heerlijk vond was de gebakken Feta met paprika, tomaat, uit en knoflook.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Gatti schreef op 23 juni 2014 @ 09:01:

Parga is een heerlijke bestemming!

Al 't eten daar is lekker. Op 't kleine strandje, links van Parga zit een klein restaurantje waar ze heel lekker eten maken, kruiden en groente rechtstreeks uit de tuin.

Wat ik ook heerlijk vond was de gebakken Feta met paprika, tomaat, uit en knoflook.Weet je toevallig de naam van dat restaurantje nog Gatti?
Gatti, ik denk dat dat Golfo's is? Dat zit naast ons hotel! Klinkt goed.
Nog 4 nachtjes slapen!
Ik weet de naam niet meer.

Het is op ,t kleine strandje. Als je met je rug naar Parga staat aan de linkse kant. Vond ik ook 't leukste strand.

Ach, eigenlijk heb ik overal lekker gegeten.

Leuk, nog 4 dagen. Veel plezier, maar dat gaat zeker wel lukken!
Piso Krioneri Beach is waar ons hotel staat, dat kleinste strandje om de hoek van de rotsen, Mikmakk. Styx zit ook in de planning, schijnt prachtig te zijn ja.
Gatti, ja, Golfo's, moet het wel zijn. Heel goede recensies ook.
Kijk, mijn uitzicht vanaf het terras van mijn hotel.

Oh wat heerlijk. Hotel Angela zaten onze vrienden, heel goed bevallen.

Wij zaten in Adam's hotel, ook zo fijn.
Grappig dat je ook in Angela zat Mikmakk! Fijn te horen dat het goed beviel. Maar als ik alles zo zie hebben de bewoners van Parga heel goed begrepen hoe je het toeristen naar de zin maakt. Ik heb werkelijk nog niets slechts gelezen eigenlijk, heb alles wat er op internet te vinden is gelezen, alle reviews etc.
Het was een supervakantie: iedereen bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven