Pipa, Brazilie

19-07-2010 10:18 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Deze week vertrekken vriend en ik naar Pipa, Brazilie.

Nu ziet de weersvoorspelling er niet al te goed uit. Is er toevallig iemand net terug? Want regen kan natuurlijk altijd af en toe een heftige bui zijn of is het echt de hele dag? Wij wisten wel dat het in deze periode vaker regent, maar wij gingen er van uit ( en dat werd ook op het reisbureau verteld) dat het af en toe een tropische bui zou kunnen zijn. Niets zo veranderlijk als het weer natuurlijk vandaar mijn vraag naar ervaringen.

En verder leuke tips om daar te doen?

Alvast bedankt.

Groeten.
Nou ik ben in oktober vorig jaar door Brazilie heen gereist, maar toen was het volgens mij regenseizoen want toen hadden we maar af en toe mooi weer. Maar het regende eigenlijk nooit de hele dag waar wij waren ( sao paulo, Rio, Foz de Iguacu, Curitiba, Paraty, Buzios, Ilha Belha en Ilha Grande) Alleen op Ilha grande regende het een keer de hele dag. Verder brak de zon altijd wel door.

Ik weet niet waar Pipa ligt maar ik wens je sowieso veel plezier want Brazilie is een geweldig land. Hoe lang ga je?

De mensen zijn geweldig en het landschap is prachtig, ondanks dat we niet veel zon gezien hebben had ik een geweldige vakantie.
Pipa is heerlijk! Ben er vorig jaar april geweest. Ga naar t dolfijnenstrandje. Daar zwemmen wilde dolfijnen echt super vet. En natuurlijk havaianas inslaan in Braziliie die kosten echt geen drol. Veel plezier.
Oja en ga in een pousada een nachtje slapen of zit je dat je hele vakantie al? zijn een soort hotelletjes heel goedkoop en mooi vooral. En het straatje met barretjes is ook errug gezellig.
Ja de pousada's zijn idd cool, daar heb ik ook vaak verbleven.

Dolfijnenstrandje? jammer dat ik dat gemist heb, maar ben ook niet in pipa geweest. En ja ik heb mijn havaianas nu aan, heb 3 paar gekocht voor 10 euro ofzo.
Wij zijn in mei naar pipa geweest. Midden in het regenseizoen. We hebben in 2 weken tijd welgeteld 2 x een flinke bui gehad en 1 dag bewolking. Maak je dus geen zorgen. De weersvoorspellingen die je op internet leest klopten bij ons ook totaal niet. Veel plezier, pipa is super!
Bedankt voor jullie reacties.

We gaan 3 weken! En over het dolfijnenstrand had ik inderdaad al gehoord. We zitten 3 weken in een pousada.

@ Swift fijn om te horen dat het bij jullie niet klopte op internet! Hoop bij ons ook niet. Ik ga duimen!!
Pipa is gaaffff. Op weeronline regen = hoosbui van een uur. Licuid Sunshine, dus een lekkere bui. Meestal is het juist lekker en niet zo benauwd meer.

En ga vooral met een buggytour mee op zondag! Hele families met muzieken koelboxen op het strand, drukke haventjes, echt leuk!
Hallo allemaal!

Dacht zal even laten weten hoe het was!

Pipa is in 1 woord GEWELDIG!!!! We hebben zo genoten!

Helaas klopte het weer wel op internet met dus de eerste week hele dagen regen, maar dat mocht de pret niet drukken. laatste 2 weken wel mooi weer gehad alleen af en toe een dagje slecht.

Verder super vriendelijke bevolking, goed eten en een leuk centrum.

Dus wanneer iemand nog twijfeld om hier heen te gaan..........gewoon gaan!

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven