Pipa, Brazilie
maandag 19 juli 2010 om 10:18
Goedemorgen,
Deze week vertrekken vriend en ik naar Pipa, Brazilie.
Nu ziet de weersvoorspelling er niet al te goed uit. Is er toevallig iemand net terug? Want regen kan natuurlijk altijd af en toe een heftige bui zijn of is het echt de hele dag? Wij wisten wel dat het in deze periode vaker regent, maar wij gingen er van uit ( en dat werd ook op het reisbureau verteld) dat het af en toe een tropische bui zou kunnen zijn. Niets zo veranderlijk als het weer natuurlijk vandaar mijn vraag naar ervaringen.
En verder leuke tips om daar te doen?
Alvast bedankt.
Groeten.
Deze week vertrekken vriend en ik naar Pipa, Brazilie.
Nu ziet de weersvoorspelling er niet al te goed uit. Is er toevallig iemand net terug? Want regen kan natuurlijk altijd af en toe een heftige bui zijn of is het echt de hele dag? Wij wisten wel dat het in deze periode vaker regent, maar wij gingen er van uit ( en dat werd ook op het reisbureau verteld) dat het af en toe een tropische bui zou kunnen zijn. Niets zo veranderlijk als het weer natuurlijk vandaar mijn vraag naar ervaringen.
En verder leuke tips om daar te doen?
Alvast bedankt.
Groeten.
maandag 19 juli 2010 om 10:23
Nou ik ben in oktober vorig jaar door Brazilie heen gereist, maar toen was het volgens mij regenseizoen want toen hadden we maar af en toe mooi weer. Maar het regende eigenlijk nooit de hele dag waar wij waren ( sao paulo, Rio, Foz de Iguacu, Curitiba, Paraty, Buzios, Ilha Belha en Ilha Grande) Alleen op Ilha grande regende het een keer de hele dag. Verder brak de zon altijd wel door.
Ik weet niet waar Pipa ligt maar ik wens je sowieso veel plezier want Brazilie is een geweldig land. Hoe lang ga je?
De mensen zijn geweldig en het landschap is prachtig, ondanks dat we niet veel zon gezien hebben had ik een geweldige vakantie.
Ik weet niet waar Pipa ligt maar ik wens je sowieso veel plezier want Brazilie is een geweldig land. Hoe lang ga je?
De mensen zijn geweldig en het landschap is prachtig, ondanks dat we niet veel zon gezien hebben had ik een geweldige vakantie.
maandag 19 juli 2010 om 11:25
maandag 19 juli 2010 om 21:00
maandag 19 juli 2010 om 21:33
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:27
Hallo allemaal!
Dacht zal even laten weten hoe het was!
Pipa is in 1 woord GEWELDIG!!!! We hebben zo genoten!
Helaas klopte het weer wel op internet met dus de eerste week hele dagen regen, maar dat mocht de pret niet drukken. laatste 2 weken wel mooi weer gehad alleen af en toe een dagje slecht.
Verder super vriendelijke bevolking, goed eten en een leuk centrum.
Dus wanneer iemand nog twijfeld om hier heen te gaan..........gewoon gaan!
Groetjes
Dacht zal even laten weten hoe het was!
Pipa is in 1 woord GEWELDIG!!!! We hebben zo genoten!
Helaas klopte het weer wel op internet met dus de eerste week hele dagen regen, maar dat mocht de pret niet drukken. laatste 2 weken wel mooi weer gehad alleen af en toe een dagje slecht.
Verder super vriendelijke bevolking, goed eten en een leuk centrum.
Dus wanneer iemand nog twijfeld om hier heen te gaan..........gewoon gaan!
Groetjes