Portugal
dinsdag 17 augustus 2021 om 20:09
dinsdag 17 augustus 2021 om 20:20
Algarve is denk ik het warmste?
dinsdag 17 augustus 2021 om 20:32
Wij waren er vorig jaar in de herfst en toen was het 21 tot 24 graden. Het dorp was door corona rustig maar het hotel met zwembad was tot 1 nov open. Restaurantjes, super enzo ook open, er wonen ook lokale mensen.
Waar wil je heen in de Algarve?
Carvoeiro is een mooi en levendig klein plaatsje en de lokale bevolking organiseert ook nog van alles in de maanden dat het rustiger is.
Er zijn wel meer mooie plaatsen.
Tegenwoordig heb je zelf uber in de Algarve, heel handig wanneer je niet kan of wil rijden.
Waar wil je heen in de Algarve?
Carvoeiro is een mooi en levendig klein plaatsje en de lokale bevolking organiseert ook nog van alles in de maanden dat het rustiger is.
Er zijn wel meer mooie plaatsen.
Tegenwoordig heb je zelf uber in de Algarve, heel handig wanneer je niet kan of wil rijden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 17 augustus 2021 om 21:05
Het water was niet verwarmd en best koud maar we zijn een paar keer in het water geweest.
Wanneer je van leuke plaatsjes houd dan zou ik Silves bezoeken en voor de natuur Monchique, In Carvoeiro zit je dan precies in het midden en kun je nog naar Olhao voor de markt en een mooie boottocht maar het natuurgebied van de eilandjes voor de kust.
En je kan ook naar Lagos en de meest zuidelijke kaap Sao Vincent (kaal maar leuk m gezien te hebben).
Wanneer je van leuke plaatsjes houd dan zou ik Silves bezoeken en voor de natuur Monchique, In Carvoeiro zit je dan precies in het midden en kun je nog naar Olhao voor de markt en een mooie boottocht maar het natuurgebied van de eilandjes voor de kust.
En je kan ook naar Lagos en de meest zuidelijke kaap Sao Vincent (kaal maar leuk m gezien te hebben).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 17 augustus 2021 om 21:41
dinsdag 17 augustus 2021 om 22:36
Even off-topic zwaaien vanuit regio Pombalsosofie schreef: ↑17-08-2021 21:41Ik ben regelmatig te vinden in midden Portugal (omgeving Coimbra). Daar is oktober te vergelijken met begin mei in Nederland. Je kunt dus nergens op rekenen, want het kan 17C zijn en regenen, maar ook 30 graden komt voor in oktober.
In de Algarve zit je vrij veilig, qua warm zomerweer.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...