Postcodeloterij koffer mee als handbagage bij EasyJet?
maandag 25 januari 2016 om 22:25
Hallo,
De afmetingen van de handbagage bij EasyJet zijn 56 x 40 x 45.
Het welbekende postcodeloterij koffertje heeft de volgende afmetingen: 58 x 36 x 23.
Het zou dus betekenen dat de koffer niet mee aanboort mag van het toestel.
Echter kom ik op internet verschillende verhalen tegen dat het wel mag.
Omdat de klantenservice van easyJet Engelstalig is en hun de bekende koffer niet zo bekend vonden, kwam ik er met hun niet uit.
Mijn vraag is of er iemand onlangs nog gevlogen heeft met zowel deze koffer als met EasyJet.
Ook ben ik nog een foto tegengekomen waarop te zien is dat de koffer in het welbekende "pasvakje" past.
Wie kan mij verder helpen?
Groetjes.
De afmetingen van de handbagage bij EasyJet zijn 56 x 40 x 45.
Het welbekende postcodeloterij koffertje heeft de volgende afmetingen: 58 x 36 x 23.
Het zou dus betekenen dat de koffer niet mee aanboort mag van het toestel.
Echter kom ik op internet verschillende verhalen tegen dat het wel mag.
Omdat de klantenservice van easyJet Engelstalig is en hun de bekende koffer niet zo bekend vonden, kwam ik er met hun niet uit.
Mijn vraag is of er iemand onlangs nog gevlogen heeft met zowel deze koffer als met EasyJet.
Ook ben ik nog een foto tegengekomen waarop te zien is dat de koffer in het welbekende "pasvakje" past.
Wie kan mij verder helpen?
Groetjes.
maandag 25 januari 2016 om 22:43
http://www.wa-verzekering ... stcodeloterij-ryanair.htm
er staat ook een foto bij van Easy jet dat het daar wel past
er staat ook een foto bij van Easy jet dat het daar wel past

maandag 25 januari 2016 om 23:07

maandag 8 februari 2016 om 14:42
Is er niemand die ervaring heeft?
Er is inderdaad een ander forum maar h elaas reageert de gene die dat forum heeft opgestart al in geen weken meer!
Ik denk dat ik van de week even langs Schiphol rij snel even naar binnen hop en de koffer in het "pashokje" zoals op de foto te zien is, even pas.
Ik neem aan dat dit geen probleem is.
Mocht er iemand nog informatie hebben heel erg graag!!
Er is inderdaad een ander forum maar h elaas reageert de gene die dat forum heeft opgestart al in geen weken meer!
Ik denk dat ik van de week even langs Schiphol rij snel even naar binnen hop en de koffer in het "pashokje" zoals op de foto te zien is, even pas.
Ik neem aan dat dit geen probleem is.
Mocht er iemand nog informatie hebben heel erg graag!!
maandag 8 februari 2016 om 15:02
Het antwoord was toch al wel gegeven?
Deze link http://www.wa-verzekering ... stcodeloterij-ryanair.htm
Bij Easyjet zijn de maten voor handbagage 56cm x 45cm x 25cm. Bij Ryanair is dit een stuk kleiner (55cm x 40cm x 20cm). Bij de incheckbalie van Easyjet op Schiphol is een liggend frame waarin de handbagage geplaatst moet worden. Ik heb het Postcodeloterij koffertje uitgeprobeerd (juni 2015) en zoals te zien is op de foto past het koffertje. De koffer van de Postcodeloterij kan bij Easyjet dus meegenomen worden als handbagage.
Deze link http://www.wa-verzekering ... stcodeloterij-ryanair.htm
Bij Easyjet zijn de maten voor handbagage 56cm x 45cm x 25cm. Bij Ryanair is dit een stuk kleiner (55cm x 40cm x 20cm). Bij de incheckbalie van Easyjet op Schiphol is een liggend frame waarin de handbagage geplaatst moet worden. Ik heb het Postcodeloterij koffertje uitgeprobeerd (juni 2015) en zoals te zien is op de foto past het koffertje. De koffer van de Postcodeloterij kan bij Easyjet dus meegenomen worden als handbagage.
"I love not Man the less, but Nature more..."