propper in het buitenland
donderdag 11 oktober 2012 om 20:26
Ik ben dit jaar naar Mallorca op vakantie geweest met vriendinnen.. al vond ik de proppers verschrikkelijk irritant en zeuren of je in hun clubs binnenkomt enzo, lijkt het mij heel leuk om ook propper te zijn voor een maand of iets langer.
Mijn vraag; heeft iemand dit ooit gedaan?
Wat verdien je ongeveer?
Hoe kom je er bij?
Ik weet dat je de vlucht zelf moet betalen.. ben je er nog meer geld aan kwijt of verdien je echt wel goed?
Mijn vraag; heeft iemand dit ooit gedaan?
Wat verdien je ongeveer?
Hoe kom je er bij?
Ik weet dat je de vlucht zelf moet betalen.. ben je er nog meer geld aan kwijt of verdien je echt wel goed?
donderdag 11 oktober 2012 om 20:28
Hangt er een beetje van af hoe oud je bent
Ik heb het een paar maanden gedaan op Kreta
Net van school, was daar op vakantie en nog geen baan
Ze boden het me aan, kreeg een appartement tot mijn beschikking, met 3 anderen en gaan met die banaan
Rijk ben ik er niet van geworden
Dronken wel!
Ik heb het een paar maanden gedaan op Kreta
Net van school, was daar op vakantie en nog geen baan
Ze boden het me aan, kreeg een appartement tot mijn beschikking, met 3 anderen en gaan met die banaan
Rijk ben ik er niet van geworden
Dronken wel!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 11 oktober 2012 om 20:30
http://www.bol.com/nl/p/c ... e-3-1-4/1002004000092860/
Hier wordt de volledige sollicitatieprocedure vast wel uitgelegd.
Hier wordt de volledige sollicitatieprocedure vast wel uitgelegd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 11 oktober 2012 om 20:58
quote:itsssme schreef op 11 oktober 2012 @ 20:26:
.. al vond ik de proppers verschrikkelijk irritant en zeuren of je in hun clubs binnenkomt enzo, lijkt het mij heel leuk om ook propper te zijn voor een maand of iets langer.
?
Ik vind dit vreemd,je vindt ze irritant maar wil het zelf ook doen??
Aantal jaren geleden is er eens een programma geweest (met Ursul de Geer??) wat een zomer lang de proppers in Salou etc volgde.
Geloof dat het vooral heel heel veel uren werken was(en veel versieren) en al wat ze verdienden ging weer op aan drank etc
.. al vond ik de proppers verschrikkelijk irritant en zeuren of je in hun clubs binnenkomt enzo, lijkt het mij heel leuk om ook propper te zijn voor een maand of iets langer.
?
Ik vind dit vreemd,je vindt ze irritant maar wil het zelf ook doen??
Aantal jaren geleden is er eens een programma geweest (met Ursul de Geer??) wat een zomer lang de proppers in Salou etc volgde.
Geloof dat het vooral heel heel veel uren werken was(en veel versieren) en al wat ze verdienden ging weer op aan drank etc