Reisorganisatie

18-05-2018 13:36 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi guys, ik ga voor het eerst zelf op reis en wil waarschijnlijk naar Parijs of Milaan. Het lijkt mij handig om het all-inclusive te boeken. Kunnen jullie mij goede reisorganisaties aanraden of uitleggen hoe het all-inclusive werkt?
viva-amber schreef:
18-05-2018 17:09
Nee ze verdwalen allemaal met bosje tegelijk en de meeste worden ook niet levend terug gevonden in Parijs of Milaan.

Is dit een (school/marketing) onderzoek ofzo?
Jeez.. Ik stel hier gewoon een serieuze vraag.. Waarom gelijk zo lullig reageren?
sleeping_sun schreef:
18-05-2018 19:05
Hoe oud ben je? Je klinkt nogal jong. Dit is basis kennis wat je hier vraagt.
24 :) Hoezo klink ik jong? Waarom is er iets mis mee dat het voor mij de eerste keer is? Ik vraag hier gewoon om ervaringen...
Dollybird schreef:
18-05-2018 19:13
24 :) Hoezo klink ik jong? Waarom is er iets mis mee dat het voor mij de eerste keer is? Ik vraag hier gewoon om ervaringen...

Nou op je 24-ste vragen of de metro te doen is voor toeristen is wel erg wereldvreemd/jong.
Maak je niet druk, niet zo stressen van tevoren.
Star² schreef:
18-05-2018 19:18
Nou op je 24-ste vragen of de metro te doen is voor toeristen is wel erg wereldvreemd/jong.
Maak je niet druk, niet zo stressen van tevoren.
Tsja, ik wil wel goed voorbereid gaan..
Dollybird schreef:
18-05-2018 19:35

Koop een toeristenkaart voor het openbaar vervoer en het komt echt goed :)
Ik kan me voorstellen dat het spannend is om voor het eerst alleen naar een grote buitenlandse stad te gaan hoor, maar komt wel goed! Vanaf de vliegvelden rond Milaan gaan er gewoon treinen richting het centrum, kaartjes kun je ter plekke kopen bij zo'n automaat (je kunt de taal dan op Engels zetten). Wel van te voren even opschrijven welke halte het dichtstbij je hotel is voor de zekerheid. Verder is er een metro waarmee je makkelijk door de stad zelf kunt reizen. En als je vragen hebt is er wel personeel wat je kan helpen, goed Engels kunnen ze niet allemaal, maar ze willen je heus wel helpen ;-)
Thanks! Dit stelt mij wat meer gerust. Kunnen jullie mij ook goede reisorganisaties/hotels aanraden? Ik lees er verschillende reviews over en het zet mij ook weer aan het twijfelen..
Dollybird schreef:
18-05-2018 19:35
.
Ik ben ook altijd goed voorbereid hoor, ik maak meestal vantevoren een schermafdrukje van de buurt rond het hotel en een bus- / treinschema. Ik heb mijn ticket in de app van de luchtvaartmaatschappij en ook een schermafdruk voor mocht de app niet bereikbaar zijn. Je kunt de schermafdrukken naar jezelf mailen en die in een apart mapje in je mailbox zetten. Papier neem ik liever niet mee, kun je enkel kwijtraken.

Wist je trouwens dat je met je Nederlandse smartphone en data uit je abonnement gewoon binnen de EU het internet op kan zonder extra hoge kosten? Ik gebruik vaak Google Maps om even snel de route te bekijken (je positie blijft ook zichtbaar op de kaart nadat je data weer uitstaat).

Nog een tip die goed is voor zowel je portemonnee als het milieu: koop geen kleine flesjes water! Neem een (lege) waterfles mee en koop op je bestemming bij de supermarkt een grote fles water om elke dag wat over te schenken in je waterfles. En kijk of je de highhlights vooraf beter online kunt boeken, soms is er beperkte capaciteit en zijn de kaartjes al ver vooruit uitverkocht en het scheelt soms lange wachtrijen.

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven