Restaurantje Arnhem/ duiven
donderdag 15 januari 2015 om 10:40
Hallo dames
Met valentijn heb ik een kamer geboekt bij van der valk duiven, lekker in een kamer bubbelbad
Nu ben ik op zoek naar een restaurantje waar we op valentijnsdag een beetje romantisch kunnen eten.
We willen liever niet in het restaurant van het hotel eten want daar hebben we zondags's al een brunch.
Iemand leuke tips???
Met valentijn heb ik een kamer geboekt bij van der valk duiven, lekker in een kamer bubbelbad
Nu ben ik op zoek naar een restaurantje waar we op valentijnsdag een beetje romantisch kunnen eten.
We willen liever niet in het restaurant van het hotel eten want daar hebben we zondags's al een brunch.
Iemand leuke tips???
donderdag 15 januari 2015 om 11:20
Heel handig vanuit Duiven: http://www.desteenentafel.nl/
(en erg goed!, vindt Iens ook: http://www.iens.nl/restaurant/7105/arnh ... enen-tafel)
(en erg goed!, vindt Iens ook: http://www.iens.nl/restaurant/7105/arnh ... enen-tafel)
donderdag 15 januari 2015 om 11:32
Ik weet niet of jullie van Turks eten houden?Ik vind het eten bij Saray gigantisch lekker en met mij vele anderen. Of het zo romantisch is weet ik niet. Grieks restaurant Mytiliny vind ik ook goed, maar de inrichting is ontzettend oubollig en volgens mij al 30 jaar oud of zo.
Je hebt daar wel veel nisjes waar je heel knus kunt zitten. Trouwens leuk, ik heb gehoord dat het heel leuk is om daar te overnachten en hele mooie nieuwe kamers en je hebt een mooi uitzicht vanaf de kamers met bubbelbad.
Je hebt daar wel veel nisjes waar je heel knus kunt zitten. Trouwens leuk, ik heb gehoord dat het heel leuk is om daar te overnachten en hele mooie nieuwe kamers en je hebt een mooi uitzicht vanaf de kamers met bubbelbad.
donderdag 15 januari 2015 om 12:00
donderdag 15 januari 2015 om 12:27
donderdag 15 januari 2015 om 13:15
quote:phoebe1982 schreef op 15 januari 2015 @ 12:27:
Billy's food in Arnhem, dat is echt heel erg lekker
en kost ook geen drol.
Daar naast zit Manu en daartegenover zit Zaphino's , dat is ook leuk
maar niet zo lekker als Billy's.
Voor niet-Arnhemmers misschien wel wat moeilijk te vinden, zit allemaal achter
de Primark op 'het eiland' .
Bedankt voor de tip! Schaam me dood als rasechte Arnhemse, maar deze restaurants ken ik niet
Ik ga ff zoeken op Google!
Billy's food in Arnhem, dat is echt heel erg lekker
en kost ook geen drol.
Daar naast zit Manu en daartegenover zit Zaphino's , dat is ook leuk
maar niet zo lekker als Billy's.
Voor niet-Arnhemmers misschien wel wat moeilijk te vinden, zit allemaal achter
de Primark op 'het eiland' .
Bedankt voor de tip! Schaam me dood als rasechte Arnhemse, maar deze restaurants ken ik niet
Ik ga ff zoeken op Google!
donderdag 15 januari 2015 om 14:28
maandag 19 januari 2015 om 20:37
woensdag 21 januari 2015 om 18:39
maandag 16 februari 2015 om 08:35
@aquamarijne ik heb inderdaad gegeten bij restaurant de liefde
Zeker heerlijk eten en in een ontzettend romantische setting
Bij aankomst moesten we heel even wachten. De beste wijnman bood me een wijntje aan om te proeven
Werkelijk heerlijk dus toen we eenmaal aan tafel zaten wilde ik daar wel een glaasje van hoor!!
Gelukkig moest ik nog rijden en heb ik het maar bij 1 glaasje gehouden, want toen de rekening eenmaal kwam bleek dat heerlijke glaasje 8,50 gekost te hebben....
Zeker heerlijk eten en in een ontzettend romantische setting
Bij aankomst moesten we heel even wachten. De beste wijnman bood me een wijntje aan om te proeven
Werkelijk heerlijk dus toen we eenmaal aan tafel zaten wilde ik daar wel een glaasje van hoor!!
Gelukkig moest ik nog rijden en heb ik het maar bij 1 glaasje gehouden, want toen de rekening eenmaal kwam bleek dat heerlijke glaasje 8,50 gekost te hebben....