Restaurantje Arnhem/ duiven

15-01-2015 10:40 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames

Met valentijn heb ik een kamer geboekt bij van der valk duiven, lekker in een kamer bubbelbad

Nu ben ik op zoek naar een restaurantje waar we op valentijnsdag een beetje romantisch kunnen eten.

We willen liever niet in het restaurant van het hotel eten want daar hebben we zondags's al een brunch.

Iemand leuke tips???
Heel handig vanuit Duiven: http://www.desteenentafel.nl/

(en erg goed!, vindt Iens ook: http://www.iens.nl/restaurant/7105/arnh ... enen-tafel)
Ik weet niet of jullie van Turks eten houden?Ik vind het eten bij Saray gigantisch lekker en met mij vele anderen. Of het zo romantisch is weet ik niet. Grieks restaurant Mytiliny vind ik ook goed, maar de inrichting is ontzettend oubollig en volgens mij al 30 jaar oud of zo.

Je hebt daar wel veel nisjes waar je heel knus kunt zitten. Trouwens leuk, ik heb gehoord dat het heel leuk is om daar te overnachten en hele mooie nieuwe kamers en je hebt een mooi uitzicht vanaf de kamers met bubbelbad.
@lilalinda Ziet er top uit, maar dat is helaas een beetje boven ons budget. Ze hebben een michelin ster zie ik dus lekker zal het ongetwijffeld zijn :-)
quote:lisje85 schreef op 15 januari 2015 @ 11:34:

@lilalinda Ziet er top uit, maar dat is helaas een beetje boven ons budget. Ze hebben een michelin ster zie ik dus lekker zal het ongetwijffeld zijn :-)Als je even je pb aanzet of mij een pb stuurt heb ik een aanbod voor je.
Bistro Piaf in Arnhem? Erg lekker en niet duur.
Billy's food in Arnhem, dat is echt heel erg lekker

en kost ook geen drol.

Daar naast zit Manu en daartegenover zit Zaphino's , dat is ook leuk

maar niet zo lekker als Billy's.

Voor niet-Arnhemmers misschien wel wat moeilijk te vinden, zit allemaal achter

de Primark op 'het eiland' .
@netniet Ik heb mijn instellingen gewijzigd dus als het goed is moet je me nu kunnen pb'en.

Ben benieuwd!! :D
quote:phoebe1982 schreef op 15 januari 2015 @ 12:27:

Billy's food in Arnhem, dat is echt heel erg lekker

en kost ook geen drol.

Daar naast zit Manu en daartegenover zit Zaphino's , dat is ook leuk

maar niet zo lekker als Billy's.

Voor niet-Arnhemmers misschien wel wat moeilijk te vinden, zit allemaal achter

de Primark op 'het eiland' .

Bedankt voor de tip! Schaam me dood als rasechte Arnhemse, maar deze restaurants ken ik niet

Ik ga ff zoeken op Google!
PB is inmiddels gestuurd....
quote:Bella1 schreef op 15 januari 2015 @ 13:15:

[...]

Bedankt voor de tip! Schaam me dood als rasechte Arnhemse, maar deze restaurants ken ik niet

Ik ga ff zoeken op Google!

Pek met veren, vierendelen, quillotine!

En ik ben 'maar' import en ken ze wel..

Nogmaals op het eiland, achter Primark.
Gaaf hotel, van der Valk Duiven! Die hal met zitjes als je binnenkomt al. De brunch is super lekker , vorig jaar gedaan met een groep.
t Raedthuys in Duiven? Weet alleen niet of dat je budgettechnisch past. Heerlijk eten in ieder geval.
Kwartiertje rijden: Vaderland in Nijmegen. Heerlijk eten en je zit mooi aan de Waal.
Zafvino is erg lekker eten. moet je het wel geen probleem vinden om bij andere aan tafel te zitten.

Cosi is een leuk Italiaans restaurantje tegen over het Musis theater.

Sushi bij sushi koi

Loungen bij Roses aan de rijnkade

Nijmegen is wat langer rijden hoor minime
geniet nooit met mate
Restaurant De Liefde in Doesburg. Ooit heerlijk gegeten op valentijnsdag maar me ook een veel te duur wijnarrangement aan laten smeren De bediening was wel super :-)
Before you assume, there is this thing called asking.
Grappig, net even op Iens gekeken voor restaurant "De Liefde" en velen met mij roemde het eten maar waren niet te spreken over de vinoloog. Heerlijke wijnen maar teveel opgedrongen door de beste man. Over het eten zijn de reacties heel lovend.
Before you assume, there is this thing called asking.
Het amusement. Pas een keer gegeten, in jaren niet zo goed gegeten met zulke perfecte bediening.

Benjamin

Cosi
Ik spreek toch geen Chinees?!
@aquamarijne ik heb inderdaad gegeten bij restaurant de liefde

Zeker heerlijk eten en in een ontzettend romantische setting

Bij aankomst moesten we heel even wachten. De beste wijnman bood me een wijntje aan om te proeven

Werkelijk heerlijk dus toen we eenmaal aan tafel zaten wilde ik daar wel een glaasje van hoor!!

Gelukkig moest ik nog rijden en heb ik het maar bij 1 glaasje gehouden, want toen de rekening eenmaal kwam bleek dat heerlijke glaasje 8,50 gekost te hebben....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven