Romantisch dineren in Brussel

15-04-2011 10:04 4 berichten
Wie weet een lekker en vooral romantisch restaurant in Brussel centrum?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Fanny Thai in Jules van Praet straat (zijstraat van boulevard Anspach) erg lekker en met een heel goede, vriendelijke bediening. Het is ook wel een intiem (kleinschalig, mooi ingericht) restaurant, maar ik weet niet precies wat je met romantisch bedoeld. Het is een straatje met heel veel restaurantjes, dus als je Thais niets vind kunt je altijd in de omgeving nog verder zoeken.

Veel restaurants in Brussel zijn erg druk en vol, dat is hier beter.

Cafe Lombard is erg gezellig om aan het eind van de middag iets te gaan drinken, op de hoek van de rue Lombard/rue de teintures tegenover Plattesteen.
Dank je, Anali. Thais is geweldig. Mefsman houdt ervan en het is zijn weekend. Ik wil iets intiems, niet te druk, en klein.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 10 maanden in Brussel gewoond (als student) en in al die maanden geen geweldig restaurant kunnen vinden in het centrum helaas. In een zijstraat van de blvd d'Anspach zit een leuk tapasrestaurant 'Le bar a tapas'.

Wil je traditioneel Belgisch eten kun je goed terecht bij Le Volle Gas, op het Fernand Cocqplein. 's Middags is het aan te raden om een taartje te eten bij Arcadi, naast de ingang van de galerie aan de Arenbergstraat 22.

Veel plezier in Brussel! Als het mooi weer is kun je er heerlijk wandelen en alle mooie gebouwen bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven