Rondreis polen

05-01-2019 13:08 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de zomervakantie zijn wij aan het rondkijken voor een rondreis door Polen.
Waarschijnlijk willen we heen en terug vliegen en verder met de trein/bus rondreizen.
We reizen dan met 2 kinderen van dan 10 en 12.

Over Krakau en omgeving kunnen we wel de nodige info vinden maar dan?
Is er iemand bekend met Polen als vakantieland?
En met het reizen met ov daar?
Heeft er iemand nog tips voor een mooie mix van cultuur en natuur?
stippensokken schreef: ↑
06-01-2019 07:53

Nu ik dit topic zo lees, begint het weer te kriebelen. Ik zou nog wel een keer naar Polen willen! Mazurië ofzo.
:D

Ik had juist een topic geopend om inspiratie op te doen, backpacken in april. Maar Polen is altijd een optie :)
Super al deze reacties!
Krijg er steeds meer zin in!
We zijn nu aan het kijken om in Gdansk te beginnen en dan naar beneden te reizen.
Warschau is dus wel leuk met kinderen?

Omgeving Krakau/Zakopane staat sowieso op het lijstje.
Nog even verder "puzzelen" ;)
Vorig jaar met interrail is wel gebleken dat ergens 4 dagen zijn wel het minimale is met kinderen.
Wat een gedoe met de trein en de bus. Je moet er maar zin in hebben...Een auto huren is zoveel makkelijker. Vooral met kinderen ga je toch niet met de bus een land verkennen?!
Krakau ben ik helaas niet geweest, maar ik las op andere forums dat Wroclaw minstens zo leuk is. Die staan op mijn lijstje voor een volgende keer.
polen is leuk!wij hebben er wat steden tripjes gemaakt!zelf vond ik Warschau en Wroclaw erg leuk.laatste is denk ik heel leuk voor kids aangezien door de hele stad dwergenbeeldjes staan.en ja ook zeker voor volwassen leuk!!Krakau is oke,mara vond ik het minst van wat ik gezien heb.gaan dr zeker nog eens terug!dit maal geen ov nodig gehad,dus dat weet ik verder niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven