Route 66, evaringen en tips?

27-10-2011 16:32 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil begin volgend jaar graag met mijn vriend de Route 66 gaan rijden in Amerika. Nu ben ik op internet al een beetje aan het window-shoppen, maar er zijn heel erg veel mogelijkheden.

Ik vroeg me af of iemand hier dit ook al eens heeft gedaan en misschien leuke tips of ervaringen wil uitwisselen?
Ik lees mee!!
Ik heb 'm van Kingman naar Oatman gereden. Mooi ritje met wat leuke Route 66 plekjes. Oatman is 'n western dorpje met loslopende ezels.
De officiele Route 66 bestaat niet meer. Het is nu een verzameling van meerdere wegen.

Ik ben op het stuk in de buurt Chicago geweest, aan het begin dus (of het eind)

Maar ik zou heel graag het laatste stuk tot LA doen, echt door de woestijn enzo.

Willen jullie het volledige stuk rijden? Dus van LA tot Chicago, of anders om?
Wow jaloers! Wil die reis ook al een lange tijd maken(A)
Ik wil graag het hele stuk rijden inderdaad, van west naar oost of andersom. Daar heb ik dan nog niet echt een voorkeur voor. Dat niet alle stukken meer bestaan wist ik inderdaad, maar als het goed is zijn er vrij goed routes uit te stippelen waarbij je zo min mogelijk andere wegen hoeft te nemen. En het gaat uiteindelijk natuurlijk om alles wat je onderweg kan tegenkomen. Het liefst ook hier en daar de tijd nemen om dingen in de buurt te bezoeken die de moeite waard zijn, maar er is zoveel keuze!
Ik heb in Oklahoma nog wel een stuk van de route 66 gereden, dat zijn maar kleine gedeelten, de rest loopt weer over in de highway.

Neem anders eens een kijkje op het AllesAmerika forum. Daar kun je per regio veel informatie krijgen van andere reizigers, groetjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven