Ruig shoppen in Duitsland
zondag 1 augustus 2010 om 22:19
Ik ga binnenkort - zoals wij dat in de familie noemen - ruig shoppen in Duitsland. Kleding, voedsel, beautyspullen, etc.
Waar kan je dat in Duitsland (liefs niet te ver over de grens) doen? Het moet wel een beetje aanrijdbaar zijn vanuit Amsterdam (dus niet Noord-Duitsland).
Wie heeft de gouden tip?
Waar kan je dat in Duitsland (liefs niet te ver over de grens) doen? Het moet wel een beetje aanrijdbaar zijn vanuit Amsterdam (dus niet Noord-Duitsland).
Wie heeft de gouden tip?
zondag 1 augustus 2010 om 22:32
maandag 2 augustus 2010 om 00:10
maandag 2 augustus 2010 om 08:10
Dusseldorf is prima in 1 dag te doen vanuit Amsterdam. Ik woon in de H'meer en ik kan het ook
Bijtijds in de auto stappen (tussen 07.00 en 08.00 uur) dan ben je net voordat de winkels opengaan (meestal rond 10.00-11.00 uur) in D'dorf. Geloof me, na 5 a 6 uur rondgesjouwd te hebben ben je zowel kapot als blut.
Wij doen het vaker op deze manier en zijn dan tussen 20.00 en 21.00 uur weer thuis
Bijtijds in de auto stappen (tussen 07.00 en 08.00 uur) dan ben je net voordat de winkels opengaan (meestal rond 10.00-11.00 uur) in D'dorf. Geloof me, na 5 a 6 uur rondgesjouwd te hebben ben je zowel kapot als blut.
Wij doen het vaker op deze manier en zijn dan tussen 20.00 en 21.00 uur weer thuis
woensdag 4 augustus 2010 om 11:20
In de buurt van Elten:
- Bocholt (winkelcentrum en stadshart)
- Emmerich (aan de rijn) stadshart
- Kleve (NL: Kleef): stadshart en een kleiner winkelcentrum
Al deze plaatsen hebben ook een (of meerdere) DM-winkels. Dat is een goedkope drogist die zowel merkproducten als eigen merk verkoopt. De merkproducten (oa. nivea) zijn stukken goedkoper dan hier en de producten van hun eigen merk goede vervangers (vooral de vervangers voor cillit bang en WC-eend wc blokjes zijn heel goed en goedkoop).
- Bocholt (winkelcentrum en stadshart)
- Emmerich (aan de rijn) stadshart
- Kleve (NL: Kleef): stadshart en een kleiner winkelcentrum
Al deze plaatsen hebben ook een (of meerdere) DM-winkels. Dat is een goedkope drogist die zowel merkproducten als eigen merk verkoopt. De merkproducten (oa. nivea) zijn stukken goedkoper dan hier en de producten van hun eigen merk goede vervangers (vooral de vervangers voor cillit bang en WC-eend wc blokjes zijn heel goed en goedkoop).
woensdag 4 augustus 2010 om 13:05
@Silky, ja voor de drogist e.d. vind ik Emmerich en Kleve ook fijn. Persoonlijk vind ik trouwens Emmerich en Kleve niet geschikt als je "ruig" wilt gaan winkelen. Gewoon niet groot genoeg wat dat betreft.
Centro heeft idd niet heel veel sfeer ofzo, maar het is wel echt heel groot en ik kan me er gerust een dag vermaken.
Centro heeft idd niet heel veel sfeer ofzo, maar het is wel echt heel groot en ik kan me er gerust een dag vermaken.
I choose happy!
woensdag 4 augustus 2010 om 13:07
Kleve, 30 min vanaf Eindhoven.
Zit een Edeka, Aldi, DM en nog wat andere winkels op de Hofmannallee.
Het oude centrum is ook aardig, kledingwinkels, DM en veel eettentjes.
Er zit ook een mega supermarkt van Kaufland, aan de Olmerstr. 1, 47533 Kleve .
Ik ga er gemiddeld 2 x per jaar naar toe en dan vooral voor de supermarkten.
Zit een Edeka, Aldi, DM en nog wat andere winkels op de Hofmannallee.
Het oude centrum is ook aardig, kledingwinkels, DM en veel eettentjes.
Er zit ook een mega supermarkt van Kaufland, aan de Olmerstr. 1, 47533 Kleve .
Ik ga er gemiddeld 2 x per jaar naar toe en dan vooral voor de supermarkten.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.