rustige vakantie alleen eind september

14-09-2010 16:55 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ook ik wil eind deze maand toch nog even een weekje weg na een rottige periode. wil dus in die week echt rust aan mijn kop, geen gefeest, geen drukke bedoeling met toeristen en proppers enz.

zit zelf te denken aan Madeira of Sicilie ofzo maar is dat leuk om alleen heen te gaan? en is het weer daar nog een beetje te doen over zeg een week of 3. op weer online ziet het er nog wel oke uit, maar hoor uiteraard graag ervaringsverhalen?

iemand anders nog een leuke rustige plek niet te ver vliegen ( wil eigenlijk in Europa blijven deze keer )

Bedankt
Heel veel Griekse eilanden, erg goed alleen te doen. Over Madeira is vandaag al een topic geopend
Samos (grieks eiland)
La Palma? Een rustig en mooi canarisch eiland, zonder massa-toerisme
Formentera?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het schijnt dat de zuidkust van Kreta erg mooi is en dat het weer daar eind september nog heel goed is (beter dan aan de noordkust).

Wat weer betreft zou ik zo zuidelijk mogelijk boeken, dan heb je de meeste kans op lekker weer. Denk dus bijv aan Kreta (ligt het meest zuidelijk van alle Griekse eilanden) of de Canarische Eilanden (La Gomera is prachtig en lekker rustig)..
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Madeira kan heel slecht weer kijk vooral naar het weer.Nerja in zuid Spanje is rustig maar wel oergezellig. De Griekse eilanden kunnen ook aan de West kust kan slecht weer hebben maar ook Kreta. Rhodos is ook niet meer gezellig.

Soms kan in in de Algarve nog redelijk weer hebben maar ook veel regen dan is Spanje zekerder van het weer.

Wij hebben in Benidorm in Belroy torre app. gezeten. In het centrum maar heel rustig en super gezellig en daar heerst een sub tropsich klimaat. Of je moet naar zuid Turkijke
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik zou bij behoefte aan rust aan je kop alles dat Grieks, Turks, Midden-Oosters, Noord-Afrikaans en ws ook Italiaans is heel erg links laten liggen, als je een vrouw bent. Ik kan normaal gesproken prima in dat soort landen alleen reizen, maar een tijdje geleden ben ik een eerder keer terug gekomen uit die contreien omdat ik even niet in de mood was om zestig keer het begrip 'nee' aan testosterone fuelled hersentjes uit te leggen en het me ook niet lukte de heerschappen te negeren (daar ben ik normaal gesproken heul goed in). Pfff.

Echt je kan prima alleen in dat soort landen reizen, maar niet als je effe behoefte hebt aan rust en wat minder energie hebt om het feministisch gedachtengoed te verbreiden

Spanje, ook Zuid-Spanje is daarintegen heerlijk. Aardig, gezellig, ook veel vrouwen alleen, geen last van gezeur en gezemel. Fijn eten, heerlijk weer. Makkelijk in je eentje even ergens wat eten/drinken, veel te zien. Prima. Zou zelf voor Andalusie gaan.
Sorry Anna, maar daar heb ik op mijn Griekse bestemmingen nou nog nooit last van gehad als ik in mijn eentje ging...

TO weet je al waar je naar toe gaat?
Fijn toch, Kleintje cool Ik heb in Griekenland veel meer last gehad dan in Syrie bijvoorbeeld, maar misschien was het wrong time wrong place.
Lekker een weekje naar een van de Waddeneilanden, bijv. Vlieland of Schiermonnikoog. Verzekerd van rust en paradijselijk mooi!
op de viva site zit een advertentie voor mombasa, kenia

met martinair, en ja, rust en waanzinnig mmoi weer verzekerd
Ga lekker naar Ohrid in Macedonie. www.macedonia-timeless.com met het weer moet je geluk hebben. Maar het is er rustig en hartstikke mooi! Er is een Macedonie topic. kijk daar eens!

In Ohrid zijn de mensen vriendelijk en gastvrij. Hier kun je weer energie tanken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven