saunapark van dijk

24-07-2011 05:52 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde zojuist dat saunapark van dijk in lomm failliet is gegaan.

jammer want dit was toch de parel onder de saunacomplexen in limburg
Ben er ook een paar keer geweest en vond het ook een fijne sauns. Erg jammer.
Ik ben er paar keer geweest en vond het nog best tegenvallen in vergelijking met wat ik elders gezien heb.

Kan goed begrijpen dat ze failliet zijn gegaan. De tuin en het buitengebeuren was mooi, maar het binnengebeuren en dan met name het restaurant/rustruimte/kleedruimte was toch te gedateerd. Soms dacht ik eerder in een bruine kroeg te zitten dan in een modern saunabedrijf.

Als je niet bekend bent en er voor de 1e keer naartoe ging, dan reed je er ook zo voorbij omdat het aan de voorkant net een gewoon woonhuis lijkt. Goede alternatieven, als je uit Venlo en directe omgeving komt zijn waarschijnlijk:

MyReturn

Finlantis

Dennenmarken

Meer info over andere sauna's vind je ook hier:

Topic

Saunagids Forum

Saunagids website

Ik vond t wel prettige sauna's, maar de sfeer vond ik minder prettig. Ik voelde me behoorlijk bekeken daar. Ik ga t liefst naar Nederasselt, sauna Oase.
quote:kevin8 schreef op 24 juli 2011 @ 09:30:

Ik ben er paar keer geweest en vond het nog best tegenvallen in vergelijking met wat ik elders gezien heb.

Kan goed begrijpen dat ze failliet zijn gegaan. De tuin en het buitengebeuren was mooi, maar het binnengebeuren en dan met name het restaurant/rustruimte/kleedruimte was toch te gedateerd. Soms dacht ik eerder in een bruine kroeg te zitten dan in een modern saunabedrijf.

Als je niet bekend bent en er voor de 1e keer naartoe ging, dan reed je er ook zo voorbij omdat het aan de voorkant net een gewoon woonhuis lijkt. Goede alternatieven, als je uit Venlo en directe omgeving komt zijn waarschijnlijk:

MyReturn

Finlantis

Dennenmarken

Meer info over andere sauna's vind je ook hier:

Topic

Saunagids Forum

Saunagids website

Kevin , bedankt voor je tips .

Ik denk dat myreturn wel een bezoekje van ons kan verwachten.

Dennenmarken ken ik wel , alleen zie ik dat daar ook al een x per maand een badpakkendag is en dan haak ik af
Waarom haak je dan af? Er blijven dan nog 29/30 dagen over toch?
Macumba vindt badpakkendag smerig...

(loepje)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven