@Sereno met pubers - jij ook?

29-07-2025 14:50 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben met mijn dochters op vakantie in Italië. We zitten op camping Sereno in Moniga.
Zijn er hier mss mensen die er ook zijn wiens kinderen wel contact zouden willen met andere 18 & 15 jarigen? PM me even als er interesse is.
:HA:

Wat is er gebeurd met een rondje wandelen over de camping? En kunnen de pubers zelf niet praten met andere pubers bij het zwembad, disco, hangplek?
Ben-ik-weer schreef:
29-07-2025 14:50
Ik ben met mijn dochters op vakantie in Italië. We zitten op camping Sereno in Moniga.
Zijn er hier mss mensen die er ook zijn wiens kinderen wel contact zouden willen met andere 18 & 15 jarigen? PM me even als er interesse is.
Wat maakt dat je met kinderen op die leeftijd je nog bezighoudt met hun contacten? Juist op een camping vinden zij hun weg toch wel? Of speelt er iets waardoor wat extra sturing nodig is?
De kans dat je hier mensen tegen komt die nu ook op die camping zitten, met pubers die wel contact willen hebben met jouw pubers lijkt me vrijwel nihil.

Willen je pubers wel contact? Op deze manier? Of chillen ze op hun eigen manier?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou je pubers even op de socials laten rondkijken. Voor grote campings rondom het Gardameer zijn er bijv allerlei groepen op Snapchat.
Lijkt op toen ik een jaar of 11 was en perse op de camping naar de kinder /tiener disco moest van mijn ouders want dat was LEUK!
Ik wilde gewoon lezen en zwemmen en verder niks.
Solsol schreef:
29-07-2025 16:59
Ik zou je pubers even op de socials laten rondkijken. Voor grote campings rondom het Gardameer zijn er bijv allerlei groepen op Snapchat.
Die van 18 kan ook op Tinder.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
apiejapie schreef:
29-07-2025 15:03
Wat maakt dat je met kinderen op die leeftijd je nog bezighoudt met hun contacten? Juist op een camping vinden zij hun weg toch wel? Of speelt er iets waardoor wat extra sturing nodig is?
Ineens vinden ze alles gek : je stapt niet zomaar op iemand af met “ hallo, wil je met mij naar het zwembad / wil je mee naar de disco / wil je met me tafeltennissen? “
Ik maakte daar vroeger ook altijd een beginnetje mee ; kennelijk altijd met de verkeerde moeder die dan de verkeerde kinderen langs stuurde om die van mij op te halen, maar daarna waren ze er altijd “ door “ en regelden ze het zelf.
dolfje schreef:
29-07-2025 16:59
Lijkt op toen ik een jaar of 11 was en perse op de camping naar de kinder /tiener disco moest van mijn ouders want dat was LEUK!
Ik wilde gewoon lezen en zwemmen en verder niks.
Of nog erger: een week op kamp. Nog echt een rotgevoel van, als ik eraan denk. Ik vond het VERSCHRIKKELIJK maar ik moest me niet aanstellen 'want dat is toch leuk!". Nou nee, niet voor alle kinderen.

Maar vandaar dat ik de vraag stelde: waarom regelen ze dat niet zelf, is daar een reden voor?
blijfgewoonbianca schreef:
29-07-2025 17:32
Doe even normaal
Solsol schreef:
29-07-2025 18:46
Doe even normaal
Jij denkt dat 18 jarigen dat niet doen, of zo ?
Wat een nare en zware reacties weer op een doodnormale vraag.

Stel je voor dat je met de tijd meegaat en online wat contacten legt. Het online daten en alles ook maar afschaffen omdat je ook wel iemand zo kunt aanspreken in de kroeg? Forum ook maar weg dan, want als je wat voor wil leggen kan dat net zo goed gevraagd worden aan een paar vreemden in de supermarkt toch? En dat moeder dit voor haar kids vraagt is ws omdat die kids geen Viva account hebben.

Echt viva op z’n mooist weer hoor
29-07-2025 18:47
Jij denkt dat 18 jarigen dat niet doen, of zo ?
Echt super flauw. Heel normaal medium haal ik aan wat die kids gebruiken om contacten te leggen op vakantie, en jij refereert naar Tinder. Als je zelf niet snapt wat voor rare reactie dat is, dan ga ik je dat ook niet uit kunnen leggen.
29-07-2025 17:32
Hahahaha!
Solsol schreef:
29-07-2025 18:50
Echt super flauw. Heel normaal medium haal ik aan wat die kids gebruiken om contacten te leggen op vakantie, en jij refereert naar Tinder. Als je zelf niet snapt wat voor rare reactie dat is, dan ga ik je dat ook niet uit kunnen leggen.
Het gaat er meer om, de oudste is 18 en daardoor zelfs oud genoeg om op Tinder te gaan. En dan gaat een ouder hier vragen of er nog andere kinderen/jongeren zijn die contact willen maken met zijn/haar kinderen van 15 en 18 jaar?
29-07-2025 17:36
Ineens vinden ze alles gek : je stapt niet zomaar op iemand af met “ hallo, wil je met mij naar het zwembad / wil je mee naar de disco / wil je met me tafeltennissen? “
Ik maakte daar vroeger ook altijd een beginnetje mee ; kennelijk altijd met de verkeerde moeder die dan de verkeerde kinderen langs stuurde om die van mij op te halen, maar daarna waren ze er altijd “ door “ en regelden ze het zelf.
Ook voor je 18 jarige?
Mousse28 schreef:
29-07-2025 18:56
Ook voor je 18 jarige?
Toen gingen ze bij mij al lang niet meer mee.
Ik denk ook niet dat er veel 18 jarigen met hun ouders op de camping zitten. Dan zou ik inderdaad - als ik die van 18 was - eens swipen voor een leuke local.
Solsol schreef:
29-07-2025 18:50
Kids ?
We hebben het over een 18 jarige, he.
Mousse28 schreef:
29-07-2025 18:54
Het gaat er meer om, de oudste is 18 en daardoor zelfs oud genoeg om op Tinder te gaan. En dan gaat een ouder hier vragen of er nog andere kinderen/jongeren zijn die contact willen maken met zijn/haar kinderen van 15 en 18 jaar?
Ik vraag me af of iemand als Bgb het ook zo bedoelt als jij stelt. Die is vaak meer van de extremere reacties.

Maar dan nog: als iemand een keer wat anders doet dan wat hier normaal wordt gevonden, dan wordt diegene altijd zooo afgefakkeld. Echt heel vervelend trekje van het forum
Solsol schreef:
29-07-2025 18:46
Doe even normaal
Vind ik normaler dan een ouder die op Viva vraagt om vriendjes/vriendinnetjes.
Solsol schreef:
29-07-2025 18:59
Ik vraag me af of iemand als Bgb het ook zo bedoelt als jij stelt. Die is vaak meer van de extremere reacties.

Je zou het aan me kunnen vragen, natuurlijk.
O, verhip : ik heb het al uitgelegd ! Overheen gelezen, zeker ?

Maar dan nog: als iemand een keer wat anders doet dan wat hier normaal wordt gevonden, dan wordt diegene altijd zooo afgefakkeld. Echt heel vervelend trekje van het forum
Solsol schreef:
29-07-2025 18:49
Wat een nare en zware reacties weer op een doodnormale vraag.

Stel je voor dat je met de tijd meegaat en online wat contacten legt. Het online daten en alles ook maar afschaffen omdat je ook wel iemand zo kunt aanspreken in de kroeg? Forum ook maar weg dan, want als je wat voor wil leggen kan dat net zo goed gevraagd worden aan een paar vreemden in de supermarkt toch? En dat moeder dit voor haar kids vraagt is ws omdat die kids geen Viva account hebben.

Echt viva op z’n mooist weer hoor
Ja want anders zouden die kinders natuurlijk zelf gevraagd hebben om vriendjes. Op Viva for god sake, een forum voor halfbejaarde dames en een enkele hengelzuchtige heer.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Oh, mijn dochters zouden het enorm genant (ik wilde eerst cringe zeggen, maar het is ook genant als ik dat woord gebruik) vinden als ik speelafspraakjes voor ze zou regelen op hun leeftijd, maar ik zie het op Facebookgroepen voor campings ook vaak, dus het gebeurt vaker.
Si abra la puerta hay lobos.
Rabarbara schreef:
29-07-2025 19:18
Oh, mijn dochters zouden het enorm genant (ik wilde eerst cringe zeggen, maar het is ook genant als ik dat woord gebruik) vinden als ik speelafspraakjes voor ze zou regelen op hun leeftijd, maar ik zie het op Facebookgroepen voor campings ook vaak, dus het gebeurt vaker.
Dat je dat doet op een facebookgroep voor een specifieke camping snap ik nog. Hoewel ik me ook dan afvraag waarom je zoiets zou vragen, vanwege het cringe gehalte inderdaad. Maar dat je zo'n vraag stelt op een algemeen ouwedamesforum snap ik voor geen meter.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
29-07-2025 19:05
Ja want anders zouden die kinders natuurlijk zelf gevraagd hebben om vriendjes. Op Viva for god sake, een forum voor halfbejaarde dames en een enkele hengelzuchtige heer.
Wat een schitterende alliteratie. :D

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven