Single reizen, tips/ervaring
woensdag 13 april 2011 om 14:08
Jazeker, in 2009 heb ik een groepsrondreis gemaakt door Jordanië en Syrië (met Fox) en dit is heel goed bevallen.
Vorig jaar alleen 3 weken rondgereisd in Costa Rica, is ook prima bevallen.
A.s. zomer ga ik dus weer een groepsrondreis maken...
Je hebt aanspraak, als je dat wilt en vooral samen eten is gezelliger dan alleen (vind ik)
Vorig jaar alleen 3 weken rondgereisd in Costa Rica, is ook prima bevallen.
A.s. zomer ga ik dus weer een groepsrondreis maken...
Je hebt aanspraak, als je dat wilt en vooral samen eten is gezelliger dan alleen (vind ik)
woensdag 13 april 2011 om 14:25
Ik ben een jaar of 5 terug met Fox naar Noord Thailand geweest. Prima geregeld en gezellig maar voor mij te overgeorganiseerd. Heel geschikt voor mensen die niet van verrassingen houden.
Er is hier al eerder een topic geweest, misschien heb je daar nog wat aan.
Nammma in "Wie is weleens meegeweest met een single..."
Er is hier al eerder een topic geweest, misschien heb je daar nog wat aan.
Nammma in "Wie is weleens meegeweest met een single..."
donderdag 14 april 2011 om 02:16
Ik vind persoonlijk de georganiseerde reizen té georganiseerd.
Kreeg een beetje het idee dat het niet echt vakantie was. Je ziet uiteraard enorm veel, maar ik doe dat liever in mijn eigen tempo.
Ik ga dus 1 x per jaar in m'n eentje op vakantie en doe dan lekker wat ik zelf wil. Als ik wil uit wil slapen doe ik en als ik om 5 uur in de ochtend wi gaan wandelen doe ik dat ook.
Als single heb je op de éen of andere manier altijd heel veel aanspraak,..en dan echt niet van alleen maar foute mannen.
Denk dat je als je alleen reist ook wat toegankelijker bent voor anderen.
Kreeg een beetje het idee dat het niet echt vakantie was. Je ziet uiteraard enorm veel, maar ik doe dat liever in mijn eigen tempo.
Ik ga dus 1 x per jaar in m'n eentje op vakantie en doe dan lekker wat ik zelf wil. Als ik wil uit wil slapen doe ik en als ik om 5 uur in de ochtend wi gaan wandelen doe ik dat ook.
Als single heb je op de éen of andere manier altijd heel veel aanspraak,..en dan echt niet van alleen maar foute mannen.
Denk dat je als je alleen reist ook wat toegankelijker bent voor anderen.