Slaapzak (kinderen) voor camping
dinsdag 15 juni 2021 om 21:46
Deze zomer gaan wij weer kamperen in eigen land. Ipv het meesjouwen van dekbedden wil ik nu graag slaapzakken aanschaffen voor de kinderen. (Lengte kind 1: 1.30 mtr lengte kind 2: 1.10. We slapen in een tent op een dik luchtbed. Maar ik wil graag wel warme slaapzakken (2 kinderen die het snel koud hebben.) budget is max 85,- per slaapzak. Kleur maakt niks uit. Wie o wie kan/wil mij helpen en heeft de gouden tip? Ik weet door het grote aanbod op internet niet meer waar ik moet kijken, ik ga dan liever uit van de ervaringen van anderen. Ik wil ze graag het liefste online kunnen bestellen. Bedankt alvast!
dinsdag 15 juni 2021 om 22:19
Wij hebbben recent deze gekocht voor onze kinderen:
https://www.vrijbuiter.nl/redwood-pola ... _cfdc0016/
Over twee weken gaan we ze uitproberen, dus dan kan ik je vertellen of ze bevallen.
Over twee weken gaan we ze uitproberen, dus dan kan ik je vertellen of ze bevallen.
dinsdag 15 juni 2021 om 22:30
Wat veel reacties al! Bedankt!
We hebben geïsoleerde luchtbedden, en inderdaad altijd fleece deken over het luchtbed en daar een hoeslaken omheen.
Het hoeven niet per se kinder slaapzakken te zijn hoor!
Nomad heb ik ook naar gekeken maar die hebben zoveel keus! Welke is dan fijn?
Decathlon heb ik ook gezien, maar ze mogen best een aantal jaar meegaan en iets duurder zijn.
We hebben geïsoleerde luchtbedden, en inderdaad altijd fleece deken over het luchtbed en daar een hoeslaken omheen.
Het hoeven niet per se kinder slaapzakken te zijn hoor!
Nomad heb ik ook naar gekeken maar die hebben zoveel keus! Welke is dan fijn?
Decathlon heb ik ook gezien, maar ze mogen best een aantal jaar meegaan en iets duurder zijn.
dinsdag 15 juni 2021 om 22:31
Heel graag!Procne schreef: ↑15-06-2021 22:19Wij hebbben recent deze gekocht voor onze kinderen:
dinsdag 15 juni 2021 om 22:31
Ga je alleen in de zomer kamperen?
Dan hoef je niet de allerdikste te hebben.
Wij hebben kinderslaapzakken van Coleman (huismerk vrijbuiter) en de volwassenen exemplaren van de decathlon. Dit zijn een beetje de middencategorie qua warmte en prijs en voldoen hier meer dan prima voor mei en zomervakanties. Als het echt nog heel koud is 's nachts in mei combineer ik het met fleece onesies voor de kids en evt een fleece deken. Maar dat is eigenlijk zelden nodig.
Types kan ik je niet zeggen, ze zijn meer dan 10 jaar oud.
Dan hoef je niet de allerdikste te hebben.
Wij hebben kinderslaapzakken van Coleman (huismerk vrijbuiter) en de volwassenen exemplaren van de decathlon. Dit zijn een beetje de middencategorie qua warmte en prijs en voldoen hier meer dan prima voor mei en zomervakanties. Als het echt nog heel koud is 's nachts in mei combineer ik het met fleece onesies voor de kids en evt een fleece deken. Maar dat is eigenlijk zelden nodig.
Types kan ik je niet zeggen, ze zijn meer dan 10 jaar oud.