Sneakers kopen in NY

16-05-2016 08:50 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic had ook bij mode gekunt, maar ja!

Ik ga volgende week naar NY! Heel veel zin. Ik heb al rondgekeken hier in NL voor n goed paar sneakers die prettig voelen om flinke stukken mee te lopen. Heb helaas in NL niet echt wat kunnen vinden en nu kreeg ik de tip om in NY te gaan kijken voor bv Nike's!?!

Iemand toevallig enige ervaring met t shoppen van Sneakers in NY? Iets over de prijzen ook wellicht?

Mijn dank is groot
Dank jullie wel! Heb er ook erg veel zin in!
Je kunt daar vast goed shoppen, maar als je geen schoenen mee hebt die goed lopen ben je dus verplicht om de eerste dag daar te shoppen, en moet je perse dan die sneakers scoren. Ik zou daar niet op durven vertrouwen, als je hier al niets kunt vinden.
quote:Marana_ schreef op 16 mei 2016 @ 10:21:

Je kunt daar vast goed shoppen, maar als je geen schoenen mee hebt die goed lopen ben je dus verplicht om de eerste dag daar te shoppen, en moet je perse dan die sneakers scoren. Ik zou daar niet op durven vertrouwen, als je hier al niets kunt vinden.Dit is wat ik ook bedoelde.
Ik heb wel schoenen waar ik mee vooruit kan, geen zorgen... Maar nog geen goede, nieuwe!
Ik geloof dat er bij Wallstreet in de buurt ergens een outlet van Century 21 zit(of zat het is 5 jaar geleden dat wij er waren).

Ook zijn wij even Macy's binnen gelopen (het was buiten 35 graden dus even de airco in) maar ook snel weer naar buiten want het was nog drukker dan de dwaze dagen van de Bijenkorf, hel op aarde voor mij
Keuze genoeg in NYC! In de Trumptower zat een aantal jaar geleden Niketown, weet niet of dat er nog zit. Daar hebben wij ook mooie Nikes gekocht maar t scheelde qua prijs toen al niet zo veel. Maar goed, dan heb je wel speciale NY Nikes, type niet in NL gezien. Ik zou wel al schoenen meenemen die lekker zitten, want ook shoppen voor schoenen kan vermoeiend zijn.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven