Sneeuwbol Letland

12-06-2016 09:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Of dit get goede topic is weet ik niet.

Mijn zoon heeft bij zijn beste vriend met stoeien een sneeuwbol (zo'n ding waarmee je schud en het dan sneeuwt) kapot gemaakt. Deze kwam uit Letland en dit stond er ook op, deze was van emotionele waarde. Dus om de pijn enigszins te verzachten ben ik op zoek naar een andere, wie heeft een link, of zoiets thuis staan???
Wil je eentje waar ook letland op staat, of gewoon een vergelijkbaar modelletje. Bij alle souvenirs shops verkopen ze die wel.

Als je er eentje uit letland wil, moet je het even zeggen, mijn vriend is daar momenteel en komt over anderhalve week weer naar huis en dan vraag ik of hij er eentje wilt kopen. Moet je wel zeggen wat voor figuurtje erin moet zitten/welke kleur, want het is en blijft een vent en koopt anders het eerste ding waarvan hij denkt dat het wel oke zal zijn
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
EBay

Ik liet mijn sneeuwschudder sneuvelen uit NewYork exact dezelfde op eBay gekocht.
Zoek op 'snowglobe Latvia'. Dan krijg je ongetwijfeld meer hits op google.
Wat ontzettend lief Marover.

Maakt niet heel veel uit zolang het woord Letland er maar op staat.
Als het echthgaat om iets van emotionele waarde, lijkt het mij beter om iets te doen met de resranten van het origineel. Een nieuwe sneeuwbol maken, bijvoorbeeld.

Hier zie je hoe je dat doet.
Ik moet helemaal niks!
quote:Nanoe2 schreef op 12 juni 2016 @ 10:13:

Wat ontzettend lief Marover.

Maakt niet heel veel uit zolang het woord Letland er maar op staat.

Ik ga vriendlief er even op uit sturen, hoop dat er vanmiddag wat open is (ze liggen namelijk in de haven daar). Over ongeveer anderhalve week is hij thuis en kan ik 'm naar je opsturen.

Vind het zo lief dat je dit zo belangrijk vind
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Super Marove.

Zal ik mijn e-mailadres geven zodat we verder contact kunnen hebben?
quote:Nanoe2 schreef op 12 juni 2016 @ 10:25:

Super Marove.

Zal ik mijn e-mailadres geven zodat we verder contact kunnen hebben?Is goed, stuur maar een pb'tje, ik kan mijn mail niet sturen, je pb staat uit.
Pb verstuurd Marover
Ik zie hem niet Nanoe :S Kan je in je eigen instellingen aanvinken dat je pb's wilt ontvangen. Dat doe je met dat zwarte poppetje rechts boven.
Btw. Vriendlief heeft z'n sneeuwbol op de kop getikt hoor.
Wat een lief topic is dit. TO die veel moeite doet en Marover die daar weer veel moeite voor doet! fijn dat het allemaal goed gaat komen op deze manier
Wat geweldig lief dit!!!!
Ik heb het veranderd maar helaas nog geen reactie van je Marove.
Ow help, ik had je bericht niet gezien. Nu kan ik je prive bericht sturen. Ik stuur je me mail
Dank je wel !!!
Je hebt privé berichtje ;) Sorry, had het niet gezien dat je gereageerd had.
Wat jammer dat ik niks meer hoor Marover.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven