Srprs.me ervaringen

25-07-2015 11:32 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik willen in december een paar dagen weg en via via zijn we bij deze website terecht gekomen. Heeft iemand ervaringen met srprs.me? Het gaat ons om de city trip die we eventueel zouden willen gaan boeken.
Alle reacties Link kopieren
Er staan toch reviews op de website.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Op hun Facebook staan ervaringen en op instagram vind je ook veel reisfoto's. Ik ken het via via en die mensen vinden het een superleuke ervaring.
Hallo?!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel ervaringen opgezocht toen ik zelf ook met zo'n soortgelijke organisatie een city-trip wilde boeken. 9 van de 10 trips gaan toch naar B-bestemmingen, je moet echt heel veel geluk hebben om in een écht leuke stad terecht te komen....
Alle reacties Link kopieren
Wel heel toevallig deze SPAM daar er gister ook een item op TV was over deze manier van reizen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf te schijterig om op die manier een reis te boeken, maar heb daardoor wel even rondgeneusd. Geinig concept, maar niks voor mij
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf heb ook even gezocht omdat ik hier interesse in had.

Veel positieve ervaringen gelezen!

Wat mij echter tegen hield is dat 'broke' je sinds begin deze maand naar een hostel brengt ipv een privékamer ...
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 25 juli 2015 @ 11:36:

Wel heel toevallig deze SPAM daar er gister ook een item op TV was over deze manier van reizen.Oh echt? Welke zender?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bumba1985 schreef op 25 juli 2015 @ 11:35:

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel ervaringen opgezocht toen ik zelf ook met zo'n soortgelijke organisatie een city-trip wilde boeken. 9 van de 10 trips gaan toch naar B-bestemmingen, je moet echt heel veel geluk hebben om in een écht leuke stad terecht te komen....Hmm hier zat ik dus ook al over na te denken, misschien dat we dan beter kunnen kiezen voor iets waar we echt naar toe willen...
Alle reacties Link kopieren
Locaties waar broke je zoal naar bracht : krakau, ljubljana, milaan, venetië, ...
Alle reacties Link kopieren
quote:chentolove schreef op 25 juli 2015 @ 11:40:

Locaties waar broke je zoal naar bracht : krakau, ljubljana, milaan, venetië, ...

Ah, dat vind ik toch wel leuk dan. Zeker voor 120 euro in m'n eentje.

Ik ga eens kijken wanneer ik weg kan
Kun je daar dan ook aangeven waar je al geweest bent?
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 25 juli 2015 @ 11:47:

Kun je daar dan ook aangeven waar je al geweest bent?Ja volgens mij kan dat wel, hier houden ze dan rekening mee!
Alle reacties Link kopieren
Kennissen van mij zijn nét terug van hun reis met srprs.me naar Bordeaux. Ik zal eens vragen hoe het ze is bevallen.

Is echt heel leuk. In juni met sprs.me in boekarest uitgekomen met City trip voor 4 dagen. Zou het zo weer doen.



Kunt vooraf aangeven waar je al bent geweest en daar houden ze ook echt wel rekening mee.



Super leuk en beetje spannend ook wel. Maar echt top
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, mijn broer en zijn vriendin hebben dit een keer gedaan en je kan van te voren aangeven naar welke steden je niet wil of al bent geweest en daar houden ze rekening mee. Ook krijg je van te voren door of je voor 'warm' of 'koud' weer moet inpakken. Het is hun heel goed bevallen. Juist een iets onbekende stad aandoend is leuk om te ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me echt helemaal niets. Ik zoek graag met zorg mijn bestemming en 'n sfeervolle accommodatie uit.
Shoot first, ask questions later!
quote:viva-amber schreef op 25 juli 2015 @ 11:36:

Wel heel toevallig deze SPAM daar er gister ook een item op TV was over deze manier van reizen.

Vind ik helemaal niet.. Ik hoor zo vaak wat over srprs me, ben ook erg benieuwd naar ervaringen.



Denk toch niet dat ik het snel zou doen, omdat ik zelf accommodaties wil uitzoeken en niet bijvoorbeeld in één of andere achterbuurt wil terecht komen.
quote:lasvegas84 schreef op 25 juli 2015 @ 13:00:

[...]



Vind ik helemaal niet.. Ik hoor zo vaak wat over srprs me, ben ook erg benieuwd naar ervaringen.



Denk toch niet dat ik het snel zou doen, omdat ik zelf accommodaties wil uitzoeken en niet bijvoorbeeld in één of andere achterbuurt wil terecht komen.



Daar zou ik dus ook bang voor zijn. Ik ben nogal een miep als het op het uitzoeken van een accommodatie gaat, dat vind ik bijna nog belangrijker dan de bestemming. Dus kijk ik altijd uitgebreid op zoover en andere review sites voordat ik een keuze maak.



Tja, misschien ben ik gewoon niet zo gemaakt voor avontuur
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 25 juli 2015 @ 11:36:

Wel heel toevallig deze SPAM daar er gister ook een item op TV was over deze manier van reizen.



Wat een onzin. Het is hartstikke populair.



TO, er zijn een aantal bloggers die er revieuws over geschreven hebben., even googelen. Ik ben er vorige maand mee in Valencia belandt, en ik vond het echt een leuke ervaring
Alle reacties Link kopieren
Vrienden van mij zijn net terug uit Turijn. Ze hadden de Broke vakantie.

Ze hadden hun eigen kamer in een hostel. Hoefden niks te delen of zo. Maar super luxe was het niet.

Ik las op internet een blog van een meisje die in Marseille belandde. Ook leuk.



Ik ga er ook denk ik eentje doen binnenkort.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees intussen ook alleen maar positieve verhalen, leuk!

Je kunt de Broke nu tot half december boeken, dus ik wacht nog even tot januari erin staat.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk!



Sorry, geen ervaringen dus, maar ben enthousiast:)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in mei met een vriendin met srprs.me weg geweest. We hadden de Broke variant (toen nog met gegarandeerde privé kamer).



We hadden al veel voorpret met bestemmingen raden (tevergeefs, het was een heel andere stad) en dat werd alleen maar meer toen we een week van tevoren de temperatuur op bestemming kregen. Zo spannend om op het vliegveld de code open te krassen en dan pas te weten in welk vliegtuig je gaat stappen.



Mijn review: tof concept, leuke verrassende stad in het Oostblok, een net (basic) hotel en duidelijke communicatie en gewoon netjes geregeld.



Zo leuk gehad, daarom ga ik in september met een vriend de city tripping variant (wel met privé kamer) doen.



Super jammer trouwens dat Broke nu met slaapzaal-bed is.
I choose happy!
Toulouse. Ik hoorde dat ze bezig zijn met een groepsreis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven