Srprs.me ervaringen

25-07-2015 11:32 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik willen in december een paar dagen weg en via via zijn we bij deze website terecht gekomen. Heeft iemand ervaringen met srprs.me? Het gaat ons om de city trip die we eventueel zouden willen gaan boeken.
Alle reacties Link kopieren
Er staan toch reviews op de website.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Op hun Facebook staan ervaringen en op instagram vind je ook veel reisfoto's. Ik ken het via via en die mensen vinden het een superleuke ervaring.
Hallo?!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel ervaringen opgezocht toen ik zelf ook met zo'n soortgelijke organisatie een city-trip wilde boeken. 9 van de 10 trips gaan toch naar B-bestemmingen, je moet echt heel veel geluk hebben om in een écht leuke stad terecht te komen....
Alle reacties Link kopieren
Wel heel toevallig deze SPAM daar er gister ook een item op TV was over deze manier van reizen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf te schijterig om op die manier een reis te boeken, maar heb daardoor wel even rondgeneusd. Geinig concept, maar niks voor mij
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf heb ook even gezocht omdat ik hier interesse in had.

Veel positieve ervaringen gelezen!

Wat mij echter tegen hield is dat 'broke' je sinds begin deze maand naar een hostel brengt ipv een privékamer ...
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 25 juli 2015 @ 11:36:

Wel heel toevallig deze SPAM daar er gister ook een item op TV was over deze manier van reizen.Oh echt? Welke zender?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bumba1985 schreef op 25 juli 2015 @ 11:35: