Stedentrip Casablanca

12-01-2014 15:21 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil mijn moeder een stedentrip cadeau(verjaardag,60 jaar) doen en heb haar gevraagd waar ze graag eens heen wil. Nu zag ik een paar mooie aanbiedingen van Transavia en heb haar gevraagd om eens te kijken. Nu kwam ze dus aan met Casablanca.

Kan iemand mij iets vertellen aan ervaringen,het gaat hier om een dag of 4.

Groetjes Susanne
Er staat een hele grote, nieuwe moskee, het weer valt dikwijls tegen, en verder is er niet zo gek veel te beleven. Zakenstad. Ik zou er mijn moeder niet alleen heensturen.
Het leukste wat je in Casa kunt doen is de trein naar Marrakesh, Rabat of Fes nemen
Reist je moeder veel? Kortom heeft ze 'n realistisch beeld van die stad of ziet ze die oude romantische film voor zich?
waarom wil ze naar casablanca?

de moskee is mooi en verder vond ik het niet een heel interessante stad, marrakech is leuker voor een paar dagen..
Eens met bovenstaande dames. Fez vind ik zelf wel een hele leuke optie.

Lees je wel van tevoren een beetje in, want je moet wel een beetje stevig in je schoenen staan voor Marokko. Ik was in Fes en heb daar alleen maar lieve mensen ontmoet, maar tijdens een dag in de bergen waren we een uurtje in een dorp waar de mensen (voor mijn gevoel) vervelend waren. Het ligt er oo kaan waar je bent.
I choose happy!
Ik sluit me aan bij wat anderen al zeiden: Liever een paar dagen in Marrakesh of Fes dan in Casablanca.

En wellicht ook verstandig om rekening te houden met de tijd van het jaar. Het kan bloedheet worden in Marrakesh en Fes!
Mijn moeder heeft zeker al het een en ander gezien in de wereld. Ik denk dat ze een te romantisch beeld heeft van Casablanca inderdaad. Is ook eigenlijk iets te ver vliegen voor 4 dagen vind ik.

Nu zat ik zelf aan Porto te denken,lijkt me erg mooi.....

Groetjes Susanne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven