Stedentrip februari
dinsdag 30 september 2014 om 19:47
Wat is vakantie uitzoeken toch lastig! Naarstig ben ik dan ook op zoek naar een stad voor eens stedentrip. We willen er half februari heen. Rome kwam in me op maar lees op internet vaak: februari is niet aan te raden.
Boedapest lijkt me ook prachtig! Iemand in deze periode daar geweest?
Boedapest overweeg ik dus maar hou mijn ogen nog open voor alternatieven. Iemand ideetjes?
Boedapest lijkt me ook prachtig! Iemand in deze periode daar geweest?
Boedapest overweeg ik dus maar hou mijn ogen nog open voor alternatieven. Iemand ideetjes?
woensdag 1 oktober 2014 om 09:47
quote:steeffiej schreef op 30 september 2014 @ 20:18:
Haha ja Duitse steden trekken ons beiden niet.
We willen graag shoppen, lekker eten, wat dingen bekijken, slenteren:)
Ik herhaal: Sevilla!
Zoooooooo lekker dat eten daar.... vooral de plekken waar je veel Spanjaarden ziet. De restaurants met veel toeristen wel vermijden, die zijn ook twee keer zo duur. En hou je aan de Spaanse etenstijden, dus LAAT
(na 21u)
En onwijs veel te zien en doen in en om de stad. Moorse invloeden in veel gebouwen, een flamenco-show (hoe toeristisch ook, het zijn echt topdansers uit het landelijke dans-circuit), naar een arabisch badhuis gaan, paleizen en kathedralen, kroegjes en tapastenten, leuke kronkelstraatjes, het bizarre moderne bouwwerk midden in de stad... mooie witte dorpen in de omgeving waar je makkelijk met een huurauto heen kunt...
Haha ja Duitse steden trekken ons beiden niet.
We willen graag shoppen, lekker eten, wat dingen bekijken, slenteren:)
Ik herhaal: Sevilla!
Zoooooooo lekker dat eten daar.... vooral de plekken waar je veel Spanjaarden ziet. De restaurants met veel toeristen wel vermijden, die zijn ook twee keer zo duur. En hou je aan de Spaanse etenstijden, dus LAAT
En onwijs veel te zien en doen in en om de stad. Moorse invloeden in veel gebouwen, een flamenco-show (hoe toeristisch ook, het zijn echt topdansers uit het landelijke dans-circuit), naar een arabisch badhuis gaan, paleizen en kathedralen, kroegjes en tapastenten, leuke kronkelstraatjes, het bizarre moderne bouwwerk midden in de stad... mooie witte dorpen in de omgeving waar je makkelijk met een huurauto heen kunt...
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?