Suggesties hotels Antwerpen

30-03-2010 21:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga binnenkort een paar dagen naar Antwerpen, al jaren niet meer geweest, maar ben op zoek naar wat suggesties qua hotels.

alvast bedankt
Wij zijn vorig jaar hier geweest, is prima bevallen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Juultje, bedankt, ziet er erg leuk uit alleen nogal boven mijn budget, in zoverre voor 2 nachten vind ik het iets teveel geld. maar bedankt!
ik ben met mijn schoonzusje in hotel toerist. We sliepen er voor 30 euro p.p.n. dicht bij de metro tegen over trein station, winkels om de hoek en leuke kroegjes in de buurt. Hotel was prima, mooie kamer en een heerlijk ontbijt. dikke aanrader.
.
Het Leopold hotel! Is echt een prima hotel! De kamers zijn vorig jaar gerenoveerd en is echt luxe! Voor relatief weinig geld. Ik geloof dat we met z'n tweeën 100 Euro kwijt waren voor en nacht. Ik vond het absoluut het geld waard!!
Diamonds and pearls...midden in de stad en niet duur.
quote:Nijntje30 schreef op 30 maart 2010 @ 22:01:

Ik heb een ontzettend leuk hotelletje! Midden in de binnenstad bij de kathedraal. Qua prijs prima hotel, de kamer die wij hadden was niet heel erg groot en we zaten aan de straat kant wat wel wat gehorig was. Een vriendin waar ik mee was, had er al eerder gelogeerd en die zat toen op een andere kamer. Dus als je hiervoor kiest even een voorkeur voor de achterkant aanvragen.

Het hotel heet:Hotel Postiljon aan de Blauwmoezelstraat 6 te Antwerpen

www.hotelpostiljon.be

Succes ermee en alvast veel plezier!Hier ben ik ook geweest. Perfecte prijs voor de allerperfectste ligging!!
Helaas waren de genoemde suggesties al volgeboekt dus nu wat anders gevonden. Bedankt allemaal.
Hallo,

SAS Raddison Astrid heette het geloof ik waar ik vorig jaar ben geweest. Mooie kamer en een lekker ontbijt. Uitzicht op het schitterende station. Wel een slechte nacht gehad dankzij onze ietwat luidruchtige bovenburen die het nodig vonden om werkelijk waar waar de hele nacht de liefde te bedrijven en dat uitvoerig met ons te delen.

Groetjes Suusje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven