Surfvakantie, tips en ideeën??

28-03-2007 16:17 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,Ik wil dit jaar samen met mijn vriend gaan golfsurfen. Wij weten alleen niet waar we dan het beste kunnen zijn. Het moet een beetje betaalbaar zijn en dus in Europa (de Carribean zitten er niet in helaas ). We willen het liefst met de tent gaan. Heeft er iemand tips of ideeën voor beginnende surfers? Of goede/slechte ervaringen?alvast bedankt!groetjes, dromertje
oh ja, dat herinner ik ook van het strand...........niet echt zonnebaden daar......

leuk om te horen dat het nog laid back is..............zou graag nog een keer naar toe willen.

en over hippies gesproken, in de kamer naast ons bij die familie waar we logeerden, was een paar uit zwitserland die al 6 maanden zaten daar, vanuit India gekomen, ze waren illustratoren en maakten af en toe een tekening die ze dan opstuurden en weer een paar maanden verder konden. heerlijk.

(sure beats the 9-5!!) :D
Hoihoi!

ik dacht ik kijk nog eens hier en er zijn zowaar weer nieuwe tips binnen gekomen!

Dankjewel!

Net toen we min of meer besloten hadden dat we naar Noord-Spanje zouden gaan om te surfen, kregen we een appartementje aangeboden via de woningbouw. We hebben het uiteindelijk niet gedaan maar zijn nu wel erg druk bezig met samenwonen en gaan nu dus zeer waarschijnlijk niet meer op vakantie... Erg jammer, maar dit is ook heeeel leuk :D. Morgen gaan we waarschijnlijk weer kijken naar een huisje.

Maar blijf tips geven, ook handig voor andere, en we gaan zeker nog op surfvakantie, alleen ietsje later!

x dromertje
Als je buiten het seizoen gaat (najaar, winter, voorjaar) is Marokko ook zeer aan te raden, voor surfen is Safi heel goed, maar de regio Tagazouth (ten noorden van Agadir prima voor beginners, ook zeer betaalbaar.

Maar check het forum van surfholland een keer, over surftrips/travel. Ervaringen en tips voor verschillende bestemmingen, van alles over camps etc....
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-01-2011 19:55
Reden: spam/reclame
% gewijzigd
Cabarete, Dominicaanse Republiek. Las dat je zei dat financieel het carbisch gebied er niet in zit, maar dit (iig deze bestemming) hoeft niet duurder te zijn dan een vakantie in bijv. Biarritz.

Heb even niet meegekregen in welke periode je wil gaan; wintertijd heeft wel grotere golven daar dan de zomer (maar dat betekent ook dat het drukker is met surfers)

Je kunt er ook (op een ander strand vlakbij)heel goed kitesurfen.
quote:Missprincesa schreef op 26 januari 2011 @ 17:06:

Heb even niet meegekregen in welke periode je wil gaan; .Nou het topic is uit 2007,het lijkt mij dat TO inmiddels al is geweest...
oh haha, dat had ik OOK niet gezien. Hoop dat ze inmiddels in Cabarete is geweest :p
Hoi Dromertje,

Ik ben afgelopen jaar naar portugal gegaan om te surfen. Ik heb in Peniche/Baleal gezeten. (Had het geluk de Ripcurl Pro surf tour mee te krijgen!!)

Vanwege het feit dat het een schiereiland is zijn er altijd wel ergens golven. Het is echt een surfdorp met een overvloed aan surfscholen. En er is ook een camping volgens mij, meerdere malen langs gereden. Voor de rest leuk stappen 's avonds en een aantal keer lekker uit eten geweest. Ook mooie dingen te bekijken in de omgeving.

Misschien iets voor jullie?
Haha, zie nu ook pas dat het uit 2007 is. Jammer hoor , hihi
laat maar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven