Taxi vanaf Schiphol
zaterdag 3 juni 2017 om 08:08
Zojuist onze definitieve vluchtgegevens ontvangen en we komen na een vakantie om 2.00 uur in de nacht met 4 kids.
Nu willen we graag vooraf een taxi bestellen aangezien ik geen zin heb in de nacht te moeten gaan onderhandelen met een taxichauffeur over de ritprijs. In het verleden wel eens gehad waarbij er echt belachelijke prijzen gevraagd werden voor een ritje van 20 minuten.
Alleen er zijn zoveel aanbieders.
Ik heb een beetje gegoogeld naar de betrouwbaarheid maar kom er niet uit.
Heeft iemand ervaring met een goede betrouwbare taxidienst.
Ik zag dat de prijzen allemaal wel een beetje rond hetzelfde liggen.
Nu willen we graag vooraf een taxi bestellen aangezien ik geen zin heb in de nacht te moeten gaan onderhandelen met een taxichauffeur over de ritprijs. In het verleden wel eens gehad waarbij er echt belachelijke prijzen gevraagd werden voor een ritje van 20 minuten.
Alleen er zijn zoveel aanbieders.
Ik heb een beetje gegoogeld naar de betrouwbaarheid maar kom er niet uit.
Heeft iemand ervaring met een goede betrouwbare taxidienst.
Ik zag dat de prijzen allemaal wel een beetje rond hetzelfde liggen.
zaterdag 3 juni 2017 om 08:28
zaterdag 3 juni 2017 om 08:38
Is ook al wel een aantal jaar geleden hoor. Was bij de gewone taxistandplaats toen. We werden niet meegenomen want te dichtbij of echt prijzen van rond de €150 vragen. En daarna eigenlijk altijd gunstige tijden gehad zodat we werden gebracht en gehaald door vrienden.Erizon schreef: ↑03-06-2017 08:28Als je moest onderhandelen heb je vast geen officiële Schipholtaxi genomen. Vanaf de officiële standplaats heb je die ongein niet.
Maar als je vooraf wilt reserveren en zonder gezeik online betalen, dan zou ik Taxi Electric boeken. (Geen aandelen, slechts zelf tevreden klant).
Taxi electric ga ik even opzoeken. Bedankt.
zaterdag 3 juni 2017 om 08:43
Robinson, je geeft je vluchtnummer op en dat houden ze dan in de gaten. Bij TE bel je ze zodra je de bagagehal uitkomt en zijn ze er binnen 10 min. Afgelopen winter kwam ik van ver en stond de taxi zelfs al klaar, kon zo instappen. Heel fijn, want ik had geen jas (was met rugzak, geen zin die mee te sjouwen).
zaterdag 3 juni 2017 om 10:29
Wij nemen altijd Tinker Taxi. Je reserveert en betaalt van te voren en geeft je vluchtgegevens door. Zij houden dat in de gaten, ook als je vertraging hebt. Je belt ze als je geland bent. Bij een centraal punt meld je je en dan wordt je naar je taxi gebracht.
Dit is heel betaalbaar. Voor 6 personen krijg je een busje.
Je moet ook de hoeveelheid bagage opgeven zodat zij kunnen inschatten wat ze nodig hebben. Wij betalen voor zo'n ritje meestal iets onder de 30 euro. Met 4 personen waren wij een paar euro meer kwijt.
Dit is heel betaalbaar. Voor 6 personen krijg je een busje.
Je moet ook de hoeveelheid bagage opgeven zodat zij kunnen inschatten wat ze nodig hebben. Wij betalen voor zo'n ritje meestal iets onder de 30 euro. Met 4 personen waren wij een paar euro meer kwijt.
zaterdag 3 juni 2017 om 10:43
Oh echt, haha ik neem nooit de taxi in NL. Wel fijn dat dat zo kan idd!Erizon schreef: ↑03-06-2017 08:43Robinson, je geeft je vluchtnummer op en dat houden ze dan in de gaten. Bij TE bel je ze zodra je de bagagehal uitkomt en zijn ze er binnen 10 min. Afgelopen winter kwam ik van ver en stond de taxi zelfs al klaar, kon zo instappen. Heel fijn, want ik had geen jas (was met rugzak, geen zin die mee te sjouwen).
zaterdag 3 juni 2017 om 11:24
Schipholtaxi houdt hier rekening mee, ze kunnen zien of je vertraging hebt. Je geeft je vluchtgegevens op.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
zaterdag 3 juni 2017 om 11:24
Ik woon helaas niet in Amsterdam of Diemen. Ze komen wel bij mij maar dat zou €75 kosten. Vond ik iets te duur.
Ik ga voor taxi Electric.
Dat ie er binnen 10 minuten is vind ik echt ideaal. Bij de meeste zag ik 30 min staan.