Te lang gewacht met boeken?
zondag 24 april 2022 om 13:00
Te lang gewacht, getwijfeld, bedacht etc waardoor de vakantie die ik wilde boeken, voor mij en mijn 2 kinderen, nu nog net niet het dubbele is qua prijs ivg 2 weken geleden.
Nu kreeg ik de tip om mijn cookies te wissen en mijn geschiedenis etc, maar ook daarna blijf ik advertenties krijgen van de bestemming die ik op het oog heb.
Ik kan wel via de laptop gaan zoeken maar die loopt iedere x vast, maar ook dan zal ik na een paar x zoeken tegen hetzelfde probleem aanlopen
Iemand enig idee hoe het komt dat 'het internet' nog steeds onthoudt waar ik op vakantie wil gaan?
Werkt het écht om alles te wissen en een week later opnieuw te zoeken? Of heb ik gewoon te lang gewacht met boeken en zullen de prijzen alleen nog hoger de lucht in schieten?
(Gaat om een pakketreis, ook alles los boeken geeft 2 weken later dezelfde hogere prijs)
Is er nog een kans dat de prijzen iets zullen zakken?
Nu kreeg ik de tip om mijn cookies te wissen en mijn geschiedenis etc, maar ook daarna blijf ik advertenties krijgen van de bestemming die ik op het oog heb.
Ik kan wel via de laptop gaan zoeken maar die loopt iedere x vast, maar ook dan zal ik na een paar x zoeken tegen hetzelfde probleem aanlopen
Iemand enig idee hoe het komt dat 'het internet' nog steeds onthoudt waar ik op vakantie wil gaan?
Werkt het écht om alles te wissen en een week later opnieuw te zoeken? Of heb ik gewoon te lang gewacht met boeken en zullen de prijzen alleen nog hoger de lucht in schieten?
(Gaat om een pakketreis, ook alles los boeken geeft 2 weken later dezelfde hogere prijs)
Is er nog een kans dat de prijzen iets zullen zakken?
hanaa wijzigde dit bericht op 24-04-2022 13:03
2.97% gewijzigd
vrijdag 29 april 2022 om 14:58
Dat is ook heel veel en ligt echt niet alleen aan cookies (ik geloof hier trouwens niet in). Prijzen kunnen in korte tijd omhoog schieten, kwestie van vraag en aanbod.

vrijdag 29 april 2022 om 15:23
Ja, dergelijke verschillen hebben echt met vraag en aanbod te maken. Ik geloof wel in die cookies, maar dit is een te grote schommeling. Dat is echt markt. Veel zal samenhangen met vervallende maatregelen, terwijl dat begin dit jaar nog heel erg onzeker was, waardoor mensen nog niet durfden te boeken. Soms kun je maar beter de knoop doorhakken.
vrijdag 29 april 2022 om 20:55
Het hotel dat ik geboekt heb heeft van 14 juli tot en met half augustus geen kamer meer vrij. Mensen zijn massaal aan het boekenLorem_Ipsum schreef: ↑29-04-2022 15:23Ja, dergelijke verschillen hebben echt met vraag en aanbod te maken. Ik geloof wel in die cookies, maar dit is een te grote schommeling. Dat is echt markt. Veel zal samenhangen met vervallende maatregelen, terwijl dat begin dit jaar nog heel erg onzeker was, waardoor mensen nog niet durfden te boeken. Soms kun je maar beter de knoop doorhakken.

zondag 1 mei 2022 om 15:59
Ja, als je het nieuws een beetje volgt kun je je voorstellen dat mensen nu even wat minder geneigd zijn om een vakantie te boeken en vervolgens eeuwen op Schiphol in de rij te staan hopende dat je vlucht door gaat. Dus dat zal de prijs wel een beetje drukken. Die prijzen fluctueren met de actualiteit mee.