Thailand Vs ??????

18-08-2011 18:28 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere malen alleen door Thailand gereisd. Nu wil ik weer voor ongeveer een maand naar Azie, maar voor de afwisseling maar eens een ander land aandoen. In eerste instantie was mijn keuze gevallen op Sri Lanka, maar ik hoor toch wel erg veel negatieve ervaringen van alleen reizende vrouwen.

Hebben jullie hier ervaring mee? En welk aziatisch land zouden jullie dan aanraden? Ik ben op zoek naar mooie natuur, stranden belangrijk. Vriendelijke mensen, en ook het ontmoeten van andere reizigers, en uitgaansmogelijkheden (geen salou achtige disco´s hoor..) Een land wat vergelijkbaar is met de thaise sfeer.

Hoop dat iemand de gouden tip voor me heeft! Dank je wel!
anoniem_124928 wijzigde dit bericht op 18-08-2011 18:30
Reden: .
% gewijzigd
Laos. Verwacht er geen massa-toerisme, full moon parties of disco's, maar wel genoeg backpackerplekken met bijbehorende hostels, restaurants en barretjes.

Verder is het een erg mooi land, maar heeft het natuurlijk geen

strand.

Maleisië en Indonesië vond ik ook prima te doen, zeker op een plek als Bali heb je wel uitgaansmogelijkheden in de vorm van disco's etc. Of bedoel je met 'uitgaan' een leuk barretje waar je wat kunt drinken?

Beide landen hebben mooie stranden, genoeg mensen te ontmoeten etc. En ik vond het prima te bereizen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zie andere topic. Eentje laten sluiten?
Samen laten voegen.
Oh sorry voor dubbeltopic, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.

Heb net op de andere gereageerd!

Dank in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven