Tips camping Italië

20-06-2021 16:26 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, ik mis de Viva Google resultaten! Elke vraag die ik had werd beantwoord op het Viva forum, maar wel via Google. Als meelezer nu toch maar een nieuw account aangemaakt om zelf de vraag te stellen.
Ik ben voor volgend jaar op zoek naar een camping in Italië met grote plekken en privé sanitair. En om het nog wat lastiger te maken bij voorkeur ook op een veld met speelmogelijkheden. In Nederland is het vrij gebruikelijk om op een veld met trampoline en zandbak te staan, maar in Italië lijkt dat minder goed te vinden.
Mijn hoop is dat een van jullie de gouden tip heeft! Tips voor een camping met dit soort staplaatsen in Oostenrijk zijn ook van harte welkom.
En echt zo hard dat je moeite moest doen elkaar te verstaan. En wij zaten er niet eens direct naast.
Maar als je onder het tunneltje iets boekt (zie plattegrond) schijnt het een stuk beter te zijn!
helena2 schreef:
20-06-2021 20:53
En echt zo hard dat je moeite moest doen elkaar te verstaan. En wij zaten er niet eens direct naast.
Maar als je onder het tunneltje iets boekt (zie plattegrond) schijnt het een stuk beter te zijn!
Ik ga eens even kijken!
Ik kan het tunneltje niet vinden, maar we gaan het wel meemaken😃
MissJodiF schreef:
20-06-2021 21:02
Ik kan het tunneltje niet vinden, maar we gaan het wel meemaken😃
Alle donkergroene: 200-270 en daaromheen zijn achter het tunneltje. Wij stonden ergens achteraan in het blauwe gebied (rond 500). Die zou ik dus niet doen als ik jullie was.
Het nieuwe spettergebeuren voor wat kleinere kinderen is wel echt heel leuk.
helena2 schreef:
21-06-2021 11:44
Alle donkergroene: 200-270 en daaromheen zijn achter het tunneltje. Wij stonden ergens achteraan in het blauwe gebied (rond 500). Die zou ik dus niet doen als ik jullie was.
Nou, wij hebben al geboekt en zitten links van het blauwe gedeelte. Ik hoop dat we dan ver genoeg zitten...
helena2 schreef:
21-06-2021 11:45
Het nieuwe spettergebeuren voor wat kleinere kinderen is wel echt heel leuk.
Tot welke leeftijd is dat leuk?
Er zit ook in het midden een zwembadje, wat afloopt. Onze meiden van toen 10 en 12 vonden het ook nog wel leuk. Maar wel maar kort, paar keer per dag even spelen daar. Het meertje vonden ze leuker.
MissJodiF schreef:
21-06-2021 12:45
Nou, wij hebben al geboekt en zitten links van het blauwe gedeelte. Ik hoop dat we dan ver genoeg zitten...
Op het oranje stuk?
helena2 schreef:
21-06-2021 19:44
Op het oranje stuk?
Ja, en dan aan de bovenkant
MissJodiF schreef:
22-06-2021 07:09
Ja, en dan aan de bovenkant
Tsja, wij zaten echt wel rechter voor de herrie. Wel met allerlei veldjes ertussen, maar dus nog steeds oorverdovend.
Ik weet zeker dat jullie het gaan horen, maar of het echt storend is zou ik niet durven zeggen. Je zit er wel verder vandaan dan wij. Dus ik hoop het voor jullie!
Italianen die Engels zingen met zelfgefabriceerde woorden is anders ook wel komisch hoor 😆

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven