Tips camping Italië
zondag 20 juni 2021 om 16:26
Jeetje, ik mis de Viva Google resultaten! Elke vraag die ik had werd beantwoord op het Viva forum, maar wel via Google. Als meelezer nu toch maar een nieuw account aangemaakt om zelf de vraag te stellen.
Ik ben voor volgend jaar op zoek naar een camping in Italië met grote plekken en privé sanitair. En om het nog wat lastiger te maken bij voorkeur ook op een veld met speelmogelijkheden. In Nederland is het vrij gebruikelijk om op een veld met trampoline en zandbak te staan, maar in Italië lijkt dat minder goed te vinden.
Mijn hoop is dat een van jullie de gouden tip heeft! Tips voor een camping met dit soort staplaatsen in Oostenrijk zijn ook van harte welkom.
Ik ben voor volgend jaar op zoek naar een camping in Italië met grote plekken en privé sanitair. En om het nog wat lastiger te maken bij voorkeur ook op een veld met speelmogelijkheden. In Nederland is het vrij gebruikelijk om op een veld met trampoline en zandbak te staan, maar in Italië lijkt dat minder goed te vinden.
Mijn hoop is dat een van jullie de gouden tip heeft! Tips voor een camping met dit soort staplaatsen in Oostenrijk zijn ook van harte welkom.
zondag 20 juni 2021 om 20:57
maandag 21 juni 2021 om 11:44
maandag 21 juni 2021 om 12:45
Nou, wij hebben al geboekt en zitten links van het blauwe gedeelte. Ik hoop dat we dan ver genoeg zitten...
dinsdag 22 juni 2021 om 22:19
Tsja, wij zaten echt wel rechter voor de herrie. Wel met allerlei veldjes ertussen, maar dus nog steeds oorverdovend.
Ik weet zeker dat jullie het gaan horen, maar of het echt storend is zou ik niet durven zeggen. Je zit er wel verder vandaan dan wij. Dus ik hoop het voor jullie!
Italianen die Engels zingen met zelfgefabriceerde woorden is anders ook wel komisch hoor