Tips Fuertuventura

15-04-2018 19:38 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaan wij een weekje naar Fuertuventura. Nog nooit op de Canarische Eilanden geweest, dus ben erg benieuwd! Heel veel zin in, de weersvoorspellingen zijn aardig goed volgens mij.

Iemand tips wat leuk is om te gaan bekijken, ondernemen?
We hebben transfer inbegrepen maar zullen wel voor 2-3 dagen daar ter plaatse een auto gaan huren. Ik hoop dat dit via het vakantiepark kan, maar dat zien we anders daar wel.

Oja, ik weet dat er een mooie dierentuin (Oasis) schijnt te zijn, maar daar zullen we niet naar toe gaan. Zijn pas hier al naar een dierentuin geweest dus dat vind ik nu zonde van het geld (want die entree is ook nog erg duur zag ik).

Dus: wat raden jullie aan?
Als het weer morgen niet goed is op jullie park, zou ik even wat webcams checken en zo een zonnige plek uitzoeken. En daar met auto of taxi heen gaan. Maar hopelijk is het niet nodig!
Alle reacties Link kopieren
Ja als je een auto hebt dan rij je toch gewoon naar de zon?
Alle reacties Link kopieren
Corralejo is idd erg leuk. Wij zaten ooit in het hotel direct aan het strand in corralejo, prima vertoeven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Goed geduimd dames, vandaag prachtig weer :yes: !
Wel hard wind, maar wij lagen beschut dus daar was het prima vertoeven, heerlijk weer. Heeeeel veel mensen zien verbranden vandaag hahaha. Allemaal rooie koppies bij het diner :lol: Je moet echt goed smeren hier.

Dag begon wel weer erg bewolkt, maar vanaf een uurtje of 11 trok het open en is het stralend weer geweest. Maar zo bewolkt als we de dag begonnen, eindigde ie ook weer. In een uur tijd (einde vd dag) lig je nog aan het zwembad en trekt het ineens helemaal dicht. En door de harde wind continue is het ook direct weer fris en kun je met de jas weer aan terug naar het hotel. Echt apart.
Hopelijk morgen weer zo’n dag ?!

Oja, wij hebben niet de hele week een auto, maar hier op het park voor 2 losse dagen gehuurd. Beviel prima, was ook genoeg zo. Hebben het hele eiland wel zo ongeveer gehad, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
ik duim voor jullie !! wij gaan in juni 2 weekjes weer :)
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn inmiddels weer thuis :proud: .
Laatste 2 dagen nog wel mooi weer gehad. Wel harde wind, maar beschut bij het zwembad een plekkie zoeken scheelde een heleboel.
Al met al was het weer wel minder goed dan normaal wat ik zo begreep.
Maar 1,5 dag bewolking viel nog mee, voor de rest was het vrij zonnig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven