Tips voor accommodatie in Malaga

03-08-2019 17:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb al op internet zitten zoeken: weet iemand een leuk appartementen of hotel in Malaga voor voorjaar 2020? Mag best iets buiten het centrum...liefst rustige buurt en absoluut niet roken. mijn dank is groot!!!
Ik ben nu in Málaga. Hotel MS Maestranza Malaga kan ik je erg aanraden. Heel dichtbij het strand en dichtbij het oude centrum, je kijkt uit op de haven en de Gibralfaro berg (waar meerdere bezienswaardigheden zijn). Het hotel is prima! Wel langs een drukke weg, maar wij zitten zelf nu niet met onze kamer aan die weg. Het enige minpunt is dat er geen zwembad is. Wij hebben geen ontbijt of diner in het hotel genomen, dus daar kan ik niets over zeggen.

Succes met kiezen! Málaga is ontzettend leuk :)
https://nonomalaga.com/

Goede locatie, goede prijs, heerlijk appartement.
Zien er allebei leuk uit! Maar ja in t hotel moet je maar net leuk hebben dat je van de weg af zit...veel plezier nog daar!
Ik had er een paar jaar geleden via airb&b een mooi appartement gehuurd aan de rand van het centrum vlakbij de Plaza de la Merced. Was absoluut niet duur.
MMXVIII schreef:
03-08-2019 18:58
https://nonomalaga.com/

Goede locatie, goede prijs, heerlijk appartement.
Deze en de voorgaande (Maestranza) ken ik beiden....ik vind Nono leuker...zit in de wijk Soho en is makkelijk te lopen van af het station en naar het centrum en de stad. Ik heb in Beiden gezeten en Nono is de leukste van de twee (mijn mening). Ook is hij goedkoper.
Verder kan ik je ook Picasso Suites aan raden...dat is meer in het centrum. Ik ben een Málaga fan en ga elk jaar wel een paar dagen. Volgende keer wil ik een Airbnb...vooral omdat ik de taal steeds beter ga spreken en dan vind ik een Airbnb leuker.
Heel veel plezier!
Marriot (in het centrum met zwembad op het dak) is echt een heel goed hotel.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Oh rustige buurt haha.. dan niet :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Hoe toevallig is dit! In december wil ik nog een midweekje weg. Het wordt Lissabon of Malaga, maar kom nu al 15 minuten alleen maar leuke dingen tegen over Malaga. Ik lees mee! :)
Sem_ schreef:
05-08-2019 13:20
Hoe toevallig is dit! In december wil ik nog een midweekje weg. Het wordt Lissabon of Malaga, maar kom nu al 15 minuten alleen maar leuke dingen tegen over Malaga. Ik lees mee! :)
Mocht je nog meer over Málaga lezen...kan ik je mijn facebook pagina "Yo Reist"aanraden...moet je wel helemaal naar beneden scrollen....
Ik verbleef vorig jaar in Picnic Dreams Hotel en heb het er heerlijk gehad. Het is een klein en eenvoudig hotelletje, erg netjes en schoon en op een top locatie (zijstraat van Plaza la Merced)! Van dezelfde eigenaar en in het centrum: Dulce Dreams Hotel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven