Tips voor accommodatie in Malaga
zaterdag 3 augustus 2019 om 18:23
Ik ben nu in Málaga. Hotel MS Maestranza Malaga kan ik je erg aanraden. Heel dichtbij het strand en dichtbij het oude centrum, je kijkt uit op de haven en de Gibralfaro berg (waar meerdere bezienswaardigheden zijn). Het hotel is prima! Wel langs een drukke weg, maar wij zitten zelf nu niet met onze kamer aan die weg. Het enige minpunt is dat er geen zwembad is. Wij hebben geen ontbijt of diner in het hotel genomen, dus daar kan ik niets over zeggen.
Succes met kiezen! Málaga is ontzettend leuk
Succes met kiezen! Málaga is ontzettend leuk
zaterdag 3 augustus 2019 om 18:58
zondag 4 augustus 2019 om 09:31
Deze en de voorgaande (Maestranza) ken ik beiden....ik vind Nono leuker...zit in de wijk Soho en is makkelijk te lopen van af het station en naar het centrum en de stad. Ik heb in Beiden gezeten en Nono is de leukste van de twee (mijn mening). Ook is hij goedkoper.MMXVIII schreef: ↑03-08-2019 18:58https://nonomalaga.com/
Goede locatie, goede prijs, heerlijk appartement.
Verder kan ik je ook Picasso Suites aan raden...dat is meer in het centrum. Ik ben een Málaga fan en ga elk jaar wel een paar dagen. Volgende keer wil ik een Airbnb...vooral omdat ik de taal steeds beter ga spreken en dan vind ik een Airbnb leuker.
Heel veel plezier!
maandag 5 augustus 2019 om 17:32
Mocht je nog meer over Málaga lezen...kan ik je mijn facebook pagina "Yo Reist"aanraden...moet je wel helemaal naar beneden scrollen....
maandag 5 augustus 2019 om 20:42