tips voor weekendje epe?
dinsdag 4 januari 2011 om 22:16
De titel zegt het al: ' wie heeft er tips voor een weekendje epe?'
Oftewel wat is er in de buurt te doen? Welke plaatsen in de omgeving zijn leuk? Apeldoorn ben ik 1 keer geweest, Amersfoort bijv. nog nooit..
Ik hoorde aldat Epe zelf een beetje saai is? En helemaal op zondag vanwege het geloof? Ach ja, ook niet zo erg, gaan we op zondag lekker een dagje niks doen, en gelukkig zit er nog een zwembad bij het hotel (als dat wat is tenminste..)
Oh ja, adresjes om lekker te eten zijn natuurlijk ook welkom, liefst gewoon een gezellig eetcafeetje, niet te luxe.. of iets van een mexicaan, pizzeria, wat dan ook.
Oftewel wat is er in de buurt te doen? Welke plaatsen in de omgeving zijn leuk? Apeldoorn ben ik 1 keer geweest, Amersfoort bijv. nog nooit..
Ik hoorde aldat Epe zelf een beetje saai is? En helemaal op zondag vanwege het geloof? Ach ja, ook niet zo erg, gaan we op zondag lekker een dagje niks doen, en gelukkig zit er nog een zwembad bij het hotel (als dat wat is tenminste..)
Oh ja, adresjes om lekker te eten zijn natuurlijk ook welkom, liefst gewoon een gezellig eetcafeetje, niet te luxe.. of iets van een mexicaan, pizzeria, wat dan ook.
dinsdag 4 januari 2011 om 23:15
Amersfoort leuk??? Dan is er de afgelopen jaren iets veranderd daar.. Dat vond ik altijd zo'n saaie stad.. Apeldoorn is een groot dorp, vind ik ook niet zoveel aan, maar ze hebben wel aardige eettentjes en cafeetjes. Deventer is heel leuk (en mooi) net als Zutphen (doe een beetje mosterd, sorry Charly). In Deventer is het goed toefen in cafe de Heks en de Walstraat is haske leuk, veel kleine winkeltjes (is de lokatie van het Dickensfestival). In Zutphen zit Het Schultenhues, restaurant met ster, erg goed eten, maar wel reserveren van te voren en veels te duur voor je vraag zie ik nu... *bloos*, en restaurant de Klok, en Vaticano al Forno. Stap-technisch weinig te beleven, paar kroegjes, waarvan je in de helft niet dood gevonden wil worden. Wel een vrij goede stadswandeling en in de musea op t moment een paar goede tentoonstellingen. Oh en een absolute aanrader: het Volkshuis: voor niet al te veel geld hartstikke lekker lunchen. Het word gerund door mensen met verstandelijke handicap of een beschadigd verleden, met goede begeleiding. Je moet dus soms wat geduld hebben, maar het is zeker de moeite waard. Wij gaan daar vaak kater-brunches halen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 6 januari 2011 om 22:39
zo, wat een reacties. Had helaas niet eerder tijd om te reageren, maar ga ze nu even lezen..
Epe hebben we gekozen omdat we op zoek waren naar een hotel met zwembad, en daarbij was het ook een aanbieding. We gaan eigenlijk bijna nooit midden in een (grotere) stad zitten, een dag er naar toe is voor ons genoeg.
Epe hebben we gekozen omdat we op zoek waren naar een hotel met zwembad, en daarbij was het ook een aanbieding. We gaan eigenlijk bijna nooit midden in een (grotere) stad zitten, een dag er naar toe is voor ons genoeg.
donderdag 6 januari 2011 om 22:45
op de site van de vvv heb ik ook wel even gekeken hoor, maar was juist benieuwd naar tips van hier.
Deventer kom ik wel vaker, dat is niet zo heel ver bij ons vandaan. Zutphen ben ik eigenlijk nog nooit geweest, (alleen overstappen met de trein) terwijl dat ook niet ver van mijn huis weg is.
Gelukkig zijn er trouwens ook nog positieve reacties over Epe. En daarbij is het ook de bedoeling een beetje rustig aan te doen. Ik ga over een paar weken 3 maand alleen weg, dus het was ook bedoeld om even alleen met mijn vriend te zijn.
De tips over eten/drinken heb ik genoteerd. Elburg ook!
Oh ja, het was geen aanbieding van de kruidvat.. niet dat dat wat uit maakt.
In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties!
Deventer kom ik wel vaker, dat is niet zo heel ver bij ons vandaan. Zutphen ben ik eigenlijk nog nooit geweest, (alleen overstappen met de trein) terwijl dat ook niet ver van mijn huis weg is.
Gelukkig zijn er trouwens ook nog positieve reacties over Epe. En daarbij is het ook de bedoeling een beetje rustig aan te doen. Ik ga over een paar weken 3 maand alleen weg, dus het was ook bedoeld om even alleen met mijn vriend te zijn.
De tips over eten/drinken heb ik genoteerd. Elburg ook!
Oh ja, het was geen aanbieding van de kruidvat.. niet dat dat wat uit maakt.
In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties!