Toronto

13-09-2012 22:27 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over 2 weken moet ik voor mijn werk een weekje naar Toronto, ik heb niet veel vrije tijd, maar in de weinige tijd wil ik toch iets zien! Heb 1 hele dag vrij (maandag) en elke dag na 3 uur smiddags. Wat is aan te raden om te doen? Ook budget van nul komma nul, dus goedkope dingen vooral en geen super de luxe etentjes in geen idee waar wat ik niet kan betalen nu
Fiets huren naar Toronto islands met de ferry gaan. Pretpark daar is nu dicht maar is wel leuk fietsen. Eten in de foodcourt bij eaton center. Verder gewoon lekker door de straten banjeren, china town , dundas square. Toronto is alleen niet goedkoop maar als je ff googled kan je bijv wel goedkoper naar comedy shows enzo. Vervelen zal je iig niet als je ook gewoon van ern beetje looen houdt.
Klinkt leuk Pinkelot, ik ga een fiets huren! En sowieso wandelen, kijken, beetje niks doen. Toch jammer dat ik er net heen moet nu ik echt geen rooie cent heb, maar ja, dat is niet anders
Eten in die foodcourt vind ik niet bepaald Toronto's hoogtepunt (ook al is het pas gerenoveerd).

Toronto Islands is inderdaad wel een aanrader. CN Tower, de Annex, Yorkville, Ontario Place, High Park. Qua musea de ROM of de AGO. De distillery district. Als je van kastelen houdt de Casa Loma en als je tijd hebt de Niagara Falls.

Qua entertainment zijn er comedies, musicals en eigenlijk altijd wel shows. Als je er op 29 september bent is er Nuit Blanche, waar de hele nacht door artistieke (en semi-artistieke) dingen te doen zijn in de hele stad (helemaal gratis).
If at first you don’t succeed, call it version 1.0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven