Trage afhandeling ticket-site (govolo)

23-06-2009 23:19 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze week een ticket gekocht bij de site govolo.nl. Dat is niet zo goed bevallen. Na het betalen (per creditcard) kreeg ik slechts een bevestiging van de aanvraag van een boeking. Pas in de loop van de volgende dag werd de boeking bevestigd. In de tussentijd zat ik dus in onzekerheid of de vlucht wel geboekt was, terwijl ik de vluchten steeds voller zag lopen en duurder zag worden.

Ik heb govolo gemaild en mijn beklag gedaan en kreeg als antwoord dat de boekingen manueel worden verwerkt en pas bevestigd worden als een medewerker hieraan toe is gekomen.

Ik vind dit een rare gang van zaken en heb dit ook nooit eerder meegemaakt. Zijn er meer sites die zo te werk gaan en die ik dus voortaan zal vermijden?
.
Ik heb vorige week via govolo 2 tickets geboekt en had binnen een uur al de bevestiging en reisschema in mijn inbox, kan het zo zijn dat je boekte op het moment dat het erg druk was op de site?
quote:Mutseus schreef op 24 juni 2009 @ 11:09:

Ik heb vorige week via govolo 2 tickets geboekt en had binnen een uur al de bevestiging en reisschema in mijn inbox, kan het zo zijn dat je boekte op het moment dat het erg druk was op de site?

Sorry dat ik zo laat reageer, kwam gisteren op mn werk dit topic niet meer op (foutmelding) en was pas heel laat thuis. Nee, het was niet erg druk denk ik, maar wel na kantooruren. Ik boekte om 20 uur en pas om 11.30 volgende dag had ik de tickets.

Heb inmiddels van govolo begrepen dat je stoelen in de tussentijd wel vast worden gehouden. Helaas staat dat niet op de site of in de bevestigingsmail van de aanvraag zodat ik in onzekerheid was of het allemaal wel goed zou komen.
.
Ik ken die site niet... is het wel SGR?

Vind het nogal amateuristisch klinken dat handmatig verwerken enzo.
(Ik heb elders al een reactie geplaatst:) ik heb hetzelfde meegemaakt als Impala: geboekt via website en betaald, maar uiteindelijk de tickets niet gekregen. Ondertussen was de prijs natuurlijk aanzienlijk gestegen. Beter een klein beetje meer betalen elders, en dan zeker zijn van de tickets.
I bought the tickets for myself & my kids via GOVOLO with transfer 3 month in advance. One flight was cancelled & GOVOLO didn't inform me about the cancellation. I knew about it from other company. When I have contacted GOVOLO woth request to change my tickets, they replied that they are sorry & only can return me the money.

But for that money I could not buy the new tickets!

So angree now, as I have to cancel my travel at all! and 100% mistake of GOVOLO!

PLease do not buy tickets from them if you want to avoid the problems with your travel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven